יעצור את התקציב

ישראל אייכלר: המצוקה בבית שמש - בגלל שמדובר בחרדים

'וועדת התושבים' בבית שמש נפגשה עם חה"כ ישראל אייכלר שתקף בחריפות ואמר: "אין לי ספק שההתעללות בנוסעים, זה רק בשל היותם חרדים. לחילונים זה לא היה קורה" (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מאבק התחבורה בבית שמש: חברי ועד הפעולה שהוקם ע"י תושבי העיר נועדו אתמול (רביעי), עם ח"כ ישראל אייכלר בלשכתו בכנסת במטרה להמשיך את זעקת התושבים ולקדם פתרונות מעשיים למצב החמור.

עוד בנושא >>>

לח"כ אייכלר, שכבר עסק בעבר רבות בנושא התח"צ, שמע את דברי חברי הועד שהציגו בפניו את תמונת הקטסטרופה במלואה.

"למרות הניסיון הרב שצברתי בוועדה לפניות הציבור והתלונות הרבות שהגיעו לשולחני גם בנושא העיר בית שמש, אני מוכרח לומר שתמונת הדברים כרגע היא מזעזעת ומחפירה לפי כל קנה מידה".

אמר אייכלר והוסיף: "אין לי ספק שההתעללות המתוארת בנוסעים, מתאפשרת רק בשל היותם חרדים. אזרחים חילונים לא סובלים בשום מקום בארץ מכזאת מצוקה - יהיו הנסיבות אשר יהיו".

אייכלר התחייב לפעול מול שר התחבורה והגורמים הרלוונטיים באוצר על מנת לקדם פתרונות מיידיים. "חשוב מאוד שתמשיכו במאבק. אסור לנוח או לשתוק על המצב הזה".

"לקראת הדיון הצפוי להתקיים בוועדת הכספים אני דורש להעביר סכום של לפחות 50 מיליון ש"ח עבור תוספות השירות בבית שמש, מה שיפתור באופן זמני את מצוקת התושבים".

כזכור, השבוע השתתפו חברי הועד בפגישה מיוחדת שנערכה במשרד התחבורה בהשתתפות ראש העיר בית שמש, שר התחבורה והגורמים המקצועיים הרלוונטיים. בשיחה שררה תמימות דעים בין כל הנוכחים בדבר הצורך להביא פתרון מיידי למצב.

במקביל הודיע השר סמוטריץ, כי "אנחנו פועלים מול משרד האוצר על תקציב לתוספות שירות לבית שמש עד לשחרור המכרזים התקועים"

בוועד הפעולה מברכים על כך אולם מדגישים: "ההצהרות הן בכיוון הנכון, אך הציפיה שלנו היא לראות את הדברים משתנים בשטח. צריך לזכור שכל עוד זה לא קורה – עשרות אלפי תושבים סובלים".

נזכיר, כי בחברת אגד הצהירו שביכולתם לתגבר באופן מידי את הקווים הבינעירוניים ולספק מענה הולם לתושבים, מה שפותר את הבעיה המשפטית שנטענה עד כה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר