בברכה לחנוכה

טראמפ: "היחסים עם ישראל חזקים מתמיד"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הוציא הודעה נשיאותית רשמית בה בירך יחד עם רעייתו את העם היהודי לרגל חג החנוכה והצהיר כי היחסים החמים בין שתי המדינות יימשכו (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הדלקת נרות בבית הלבן (צילום: הבית הלבן)

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, יצא הערב (ראשון), בהודעה נשיאותית רשמית מיוחדת לרגל חג החנוכה בה הוא מברך את העם היהודי, "מלניה ואני שולחים את איחולינו החמים ביותר לעם היהודי בארצות הברית, בישראל ובעולם, לרגל תחילת שמונת ימי החנוכה".

"לפני למעלה מ-2,000 שנה, השיבו המכבים באומץ את בית המקדש הקדוש בירושלים והבטיחו ניצחון לעם היהודי ולאמונתו. הם הדליקו בגאווה את המנורה כדי לקדש מחדש את הבית השני. למרות שהיה מספיק שמן זית בכדי להדליק ליום אחד בלבד, בהשגחה אלוקית, הלהבות בערו באורח פלא במשך שמונה לילות".

"כאשר הקהילה היהודית מתכנסת יחד כדי לחגוג את התקופה המיוחדת והקדושה הזו בשנה, אנו נזכרים במסר הקל של תקווה, רחמים ואהבה. במהלך שמונת הימים הקרובים, כל נר שיודלק על החנוכיה יאותת לעולם כי חופש וצדק תמיד יהיו זוהרים ובהירים יותר משנאה ודיכוי".

"כיום היחסים בין ארצות הברית לישראל, אחת מבעלות בריתנו וחברותנו היקרות ביותר, חזקים מתמיד. אנו נמשיך לעמוד עם העם היהודי בהגנה על הזכות שניתנה מלאלוקים לעבוד אותו באופן חופשי וגלוי".

"כאשר אחינו ואחיותינו היהודים מתכנסים סביב החנוכייה בכל לילה, אנו מתפללים שתחגגו בצורה בלתי נשכחת ומבורכת את חג האורים. יהי רצון שאור החנוכיה וחברותם של בני משפחה וחבריכם ימלאו את ליבכם באושר ובתחושת אמונה מחודשת. חנוכה שמח!".

מוקדם יותר היום, הפתיע גם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, בסרטון ברכה ותמיכה בלתי מסויגת בעם היהודי בבריטניה ובעולם כולו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר