חשש כבד לחייו

תיעוד בלעדי: החיפושים אחר הנער אביתר אזרזר

אביו של אביתר אזרזר בן ה-18, שנעדר מזה שבועיים, בפנייה נרגשת: "היינו בקשר איתו, והוא התנתק. תעזרו לנו, אנחנו אוהבים אותו" • תיעוד בלעדי מהחיפושים אחריו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

חשש כבד לחייו של אביתר אזרזר, בן למשפחה משכונת רמות בירושלים, שנראה לאחרונה לפני כשבועיים; ל'כיכר השבת' הגיע תיעוד מהחיפושים והסריקות שנערכו אחריו היום (שני).

מאז פרסמה אמש דוברות המשטרה את פנייתה לציבור הרחב, לסייע במאמצים לאיתורו של הנער בן ה-18, יצאו מתנדבי זק"א-תל אביב לחיפושים אחריו, באזור הערים רמת גן וגבעת שמואל, שחלקם - אלו המתועדים כאן - צולמו בידי עוברים ושבים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי הוריו של הבחור השתתפו אף הם בסריקות, כשהם מביעים דאגה רבה ממצבו הנוכחי של בנם הנעדר.

בנוסף, פנה האב, הרב אליהו, בתחינה: "אני אבא של אביתר, ואני מבקש מכל אחד מכם, כל מי שיכול לעזור לנו למצוא קצה חוט איפה אביתר נמצא. היינו בקשר איתו, והוא התנתק. אנחנו אוהבים אותו".

הנער הנעדר (דוברות המשטרה)

"נשמח לכל עזרה כדי להגיע לילד היקר שלנו. תודה רבה, וכל הברכות!", סיים האב הדאוג את פנייתו הנרגשת.

ואלו פרטיו של אביתר, כפי שכזכור מסרה המשטרה: הוא נראה לאחרונה בתאריך 7.12 ברחוב ז'בוטינסקי פינת בן גוריון ברמת גן, מבנה גוף רזה, גובהו 1.83, עיניו חומות ושיערו שחור קצר. לבש בגדים שחורים עם פס לבן בצדדים.

"כל היודע דבר על מקום הימצאו, מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת בני ברק בטלפון 03-6796444", נכתב בהודעה הרשמית של משטרת ישראל.

תיעוד מהסריקות, שנערכו היום:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר