האם גאולה חשפה

כשאמרו לילד של גדעון סער "אבא שלך דפוק"

מה עונים לילד קטן שחוזר מבית הספר ומספר בבית את ההשמצות ששמע על אביו? גאולה אבן-סער, רעיית הח"כ המתמודד מחרתיים לראשות הליכוד, סיפרה על כך בקול סדוק (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בני הזוג סער (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

יומיים לפני הפריימריז בליכוד, בו יתמודד בעלה גדעון סער על ראשות המפלגה מול ראש הממשלה נתניהו, מספרת גאולה אבן-סער על רגע קשה שעבר עליה לאחרונה, בעקבות ההסתה נגדה, לטענתה, מצד מעריצי נתניהו.

בריאיון ל-ynet תיארה היום (שלישי) מגישת הטלוויזיה לשעבר, מה קרה בביתה: "אני משתדלת נורא בעדינות לבדוק בימים האלה אם מישהו מהילדים אמר משהו או שמע משהו. ואז שאלתי את הילד איך היה בגן; התשובה הסטנדרטית היא 'כיף' ,ובדרך כלל זה מסתיים בזה".

"אבל הפעם הוא אמר לי", גילתה אבן-סער, כשקולה נסדק: "'את יודעת, ילד אחד אמר שהוא ראה בטלוויזיה איש שאמר שאבא שלי דפוק'. אמרתי בלב 'וואו, איזה מזל שהוא שמע רק את זה'... ואז שאלתי אותו 'אוקיי, ומה חשבת?'. ואז הוא אמר 'אני חושב שזה נכון'. אמרתי לו, 'מה נכון, שהוא דפוק?', הוא אומר לי 'לא, אני חושב שבאמת האיש הזה אמר את זה על אבא'. והוא צודק, כי משהו בשיח הכללי כן חודר אליו והוא כן מרגיש את הדברים השליליים שנמצאים ברקע".

כינוס פריימריז של סער, בהשתתפות רעייתו (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

רעייתו של גדעון סער המשיכה: "אנחנו מאוד משתדלים לגונן, לעטוף, ששום דבר מזה לא יחדור אבל להגיד שזה לא חודר למשפחה, זה חודר, זה לא הולך לשבור לא את גדעון ולא אותי, אנחנו חושבים שיש כאן מטרה הרבה יותר גדולה וקוראים לה מדינה ולכן הוא יעשה הכול כדי שהוא ינצח ואני מאמינה שהוא ינצח".

"אמרתי לילדים שלי: 'גם אם יגידו אלף פעם דברים גרועים עליך, זה א. לא נכון וב. לעולם אל תדבר כמותם'. אני בכלל לא מדברת על קרובי משפחה בקמפיין הזה, אני חושבת שזה לא רלוונטי, למה שאני אעסוק במשפחת נתניהו? משפחת נתניהו לא מתמודדת לשום דבר, לשום תפקיד, ההתמודדות היא בין ראש הממשלה לבין גדעון. אני מציעה שכל אחד יתמקד בדברים הטובים שבחיוב שיש בבן הזוג שלו -ולא בלהשמיץ", סיימה גאולה אבן-סער, בראיון ל-ynet.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר