וּמְאִירִים אֶת הָעוֹלָם

'כיכר השבת' דאג לתקציב עבור ה'קעמפ' של אלפי בחורי ישיבות

ימי חנוכה מספקים לנו הזדמנות להציץ אל הסיפורים המרגשים בהם 'כיכר השבת' הסיר את החסמים והדליק את האור בביתם של האנשים שנזקקו לכך • זהו סיפור ה'קעמפ' של אלפי בחורי הישיבות (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

וּמְאִירִים אֶת הָעוֹלָם • פרויקט חנוכה: כחודש לפני שבחורי הישיבות יצאו לחופשת 'בין הזמנים', חשף 'כיכר השבת' כי תקציב הקעמפים לישיבות מטעם משרד הפריפריה, הנגב והגליל, קוצץ ובעקבות כך מנהלי הישיבות שקלו לבטל את הקעמפים. לאחר פניית 'כיכר', הודיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי התקציב - יוגדל, לרווחת בני הישיבות.

הכתבות בנושא >>

עולם הישיבות הורגל בשנים האחרונות לקבל מהרשות לפיתוח הגליל מימון על ה'קעמפים' הנערכים בימי בין הזמנים, לישיבות שעומדות בקריטריונים, וכך צצה קרן אור חדשה המקלה במעט את ההתמודדות עם הסכומים האדירים והעלויות הכבדות של הפעילויות השונות שנערכות במסגרת ה'קעמפ'.

אפי טורצקי בתוכנית בידור ב'קעמפ' של ישיבת 'אור אלחנן

מדובר על תקציב גדול, שהועבר לישיבות על ידי המשרד לפיתוח הנגב והגליל, מה שהקל על ההוצאות של ראשי ומנהלי הישיבות. אלא שבשנה שחלפה, כחודש לפני 'הקעמפים', נודע ל'כיכר השבת' כי הוחלט לקצץ את התקציבים באופן דרסטי ל'קעמפים', מה שהיה יכול להוביל לביטול הקעמפים.

בעקבות הפרסום ב'כיכר' על האפשרות כי הקעמפים יצמצמו פעילות או אף יבטלו תוכניות, הורה השר אריה דרעי להקצות עוד מאות אלפי שקלים לפרויקט 'מסע גליל', שדרכו מועבר הכסף עבור הקעמפים בישיבות.

בקעמפ 'בית מתתיהו' הקדישו שיר לרפואת ראש הישיבה

בהוראת דרעי, התקציב נשאר כפי שהיה בשנה הקודמת - למרות הגידול הניכר במספר התלמידים, וזאת לשמחתם של תלמידי הישיבות. כעת, נותר למנהלי הישיבות לקוות כי גם בשנה הבאה התקציב לא יפגע.

פרויקט וּמְאִירִים אֶת הָעוֹלָם >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר