מחר זה קורה

מוטי שטיינמץ כבר מתרגש ומזמין גם אתכם

מרנן ורבנן מכל העדות והחוגים על במה אחת: ההכנות לקראת אירוע סיום הש"ס העולמי נשלמות והערב, הזמר מוטי שטיינמץ מפרסם סרטון עם הבטחה לאירוע מרגש במיוחד (חרדים)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת. וידאו: דוברות)

מחר יהיה האות הזה. המוני עמלי התורה ישתתפו מחר (רביעי) באירוע סיום הש"ס העולמי המרכזי בבנייני האומה בירושלים.

מרנן ורבנן גדולי ישראל מכול העדות והחוגים ישתתפו במעמד המיוחד, לצד הופעת חג של ענקי הזמר מוטי שטיינמץ, יחיאל נהרי ושלמה כהן. האירוע יועבר בשידור חי ברדיו "קול ברמה" וב"כיכר השבת".

הזמר שלמה כהן

בהפקת האירוע סיפרו הערב על השלמת ההכנות לאירוע. "השקענו מחשבה בכול רגע במהלך והערב ואין ספק שהוא יהיה עוצמתי מאוד. אנו רוצים להעניק את היקר והכבוד לבני התורה שעמלו שבע שנים בעמל התורה".

בסרטון מיוחד שפרסם הערב לקראת האירוע מוטי שטיינמץ, הוא אומר, "אני רוצה להזמין אתכם לסיום הש"ס הגדול, מחר בבנייני האומה בירושלים, נשמח ונתרגש כולנו ביחד בשמחת התורה עם גדולי ישראל".

בהפקת האירוע עמלו גם על הפתעה מיוחדת שתוקרן למשתתפים באירוע ותעניק רגעים נוסטלגיים של קדושה. "בעידן שמדברים בו על 'ימי נתניהו' אנחנו הלכנו לארכיון כדי להיזכר ב'ימי התורה' והכנו עבור המשתתפים רגעים יוצאי דופן שיוקרנו בעוצמה אדירה על מסכי האירוע".

מחברת ההפקות "מלכות" נמסר כי הכניסה לאירוע ופתיחת הקופות החל מהשעה 18 בצד המזרחי של בנייני האומה, ברחוב הנשיא השישי 16 בפרוייקט משכנות האומה מול מרכז הקונגרסים בסמוך לבנק יהב. כניסת מרנן ורבנן גדולי ישראל ועוזריהם תתבצע מכניסת אחמי"ם בתיאום מול צוותי ההפקה. שילוט יוצב במקום לרווחת החוגגים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר