ערב הפריימריז

גלעד ארדן הודיע על תמיכה ברה"מ נתניהו

לאחר שתיקה ארוכה הודיע השר גלעד ארדן על תמיכתו בראש הממשלה נתניהו בפריימריז לראשות 'הליכוד', תוך שהוא מציין כי התמודדות גדעון סער ראויה ושומרת על הדמוקרטיה (בארץ)

(צילום: מתוך הפיסבוק של גלעד ארדן)

לאחר שתיקה ארוכה הודיע הערב (שלישי) השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, על תמיכתו בראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות 'הליכוד', תוך שהוא מציין כי התמודדות גדעון סער - ראויה, וזאת קצת יותר מיממה לפני הפריימריז.

בסרטון שפרסם אמר ארדן: "ביום חמישי יתקיימו הבחירות לראשות הליכוד, בחירות שעוררו את השטח והדגישו את היותנו התנועה הדמוקרטית בישראל. כחבר הקבינט הביטחוני, אני מכיר היטב את האתגרים האדירים מולם אנו ניצבים - האיום האיראני, בית הדין בהאג וארגוני הטרור המתעצמים.

"לכן, אחרי שהבאתי בחשבון את כל השיקולים, הגעתי למסקנה שראש הממשלה נתניהו הוא האדם המתאים ביותר להמשיך ולהוביל את הליכוד ואת המדינה. אני קורא לכולכם להצביע עבורו ביום חמישי הקרוב".

השר ארדן הוסיף ואמר כי הוא מאמין "שהתמודדותו של חברי גדעון סער ראויה, ושומרת על הדמוקרטיה בתנועה. בשונה מקולות אחרים שנשמעים, אני משוכנע שהיא מחזקת את הליכוד. ההתמודדות האמיתית שלנו היא ב-2 במרץ מול השמאל".

ראש הממשלה נתניהו שוחח עם השר גלעד ארדן והודה לו על תמיכתו בפריימריז של הליכוד.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין עדיין שומר על שתיקה וכפי הנראה לא צפוי לחשוף במי יתמוך בפריימריז.

בתוך כך, ההצבעה לפריימריז לראשות 'הליכוד' הוקדמו בשעה כדי לאפשר לאנשים להצביע ולהגיע לעבודה בזמן, זאת בעקבות פניית מנכ"ל הליכוד צורי סיסו לוועדת הבחירות בעקבות פניות חברים.

בעקבות כך, ביום חמישי הקלפיות בליכוד תהיינה פתוחות החל מהשעה 08:00 ועד 23:00.

אמש, אמר גדעון סער בכנס פעילים כי אם ייבחר יקדם את מינויו של נתניהו לנשיא המדינה. היום, דחה ראש הממשלה את הצעתו. מנהלת מטה הפריימריז של נתניהו מסרה כי "הספין של גדעון סער מעיד לצערנו שהוא התיישר עם הקו של התקשורת והשמאל כדי לסלק את ראש הממשלה נתניהו מהנהגת המדינה. זה לא הזמן לפילוג בליכוד אלא לאחדות סביב ראש הממשלה נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר