"מותאמים לאתגר"

הרמטכ"ל הדליק נר שלישי במערך ההגנה האווירית

הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי ביקר במערך ההגנה האווירית של חיל האוויר והדליק את הנר השלישי של חנוכה. "הפעולה שלכם וההיערכות שומרת על עם ישראל", אמר כוכבי (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי ביקר היום (שלישי) במערך ההגנה האווירית של חיל האוויר והדליק עם מפקדי ולוחמי המערך את הנר השלישי של חנוכה.

הרמטכ"ל סייר במקום יחד עם מפקד מערך ההגנה האווירית, תת-אלוף רן כוכב בסוללה, ואמר: "יש יחידות שהתרומה המיידית שלהם מובהקת וכל כך ברורה למשימה שבשבילה כולנו משרתים בצה"ל - משימת ההגנה ומשימת הניצחון, ואתם עושים את זה על בסיס יום יומי. אתם לא צריכים אותי כדי שאני אגיד לכם שהפעולה שלכם וההיערכות שומרת על עם ישראל".

"מערך ההגנה האווירית הפך להיות מערך שאי אפשר להפחית בחשיבות שלו בעשור האחרון", המשיך הרמטכ"ל כוכבי, "לא בגלל שהוא גדל, אלא בגלל שהאיום של האויבים שלנו גדל והתפתח וממשיך לגדול ולהתפתח וכתוצאה מזה גם אנחנו השתנינו והתאמנו את עצמנו לאתגר. מעריך אתכם, תודה רבה ומאחל לכולכם חג שמח".

(צילום: דובר צה"ל)

מפקד מערך ההגנה האווירית של חיל האוויר, תת-אלוף רן כוכב, אמר "ההגנה האווירית היא חלק מההגנה הרב מימדית שמהווה בסיס איתן למהלומות ולתמרון, אשר יביאו יחד לניצחון בכל קרב, מפגש, מערכה ומלחמה.

"אצלנו בהגנ"א תוכלו לפגוש את הדברים הבאים: לוחמות ולוחמים, מהעיר והכפר, נגדים מקצועיים ולוחמים יוזמים, מפקדים מובילים וטכנאים רציניים. אנחנו נלחמים בעזרת מערכות נשק ישראליות כחול לבן, גאוות העם והמולדת וגם השילוב מנצח בין אדם, רוח ומכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר