תיעוד ממצלמת הגוף

השוטר חילץ גור חתולים מתוך גלגלי הרכב

גור חתולים נבלע ברכבה של נהגת בעת שזו עמדה ברמזור אדום במחלף ההלכה בכביש איילון. היא ביקשה עזרה משוטר שמיהר לחלץ את החתול ולהעבירו למרפאת חיות. צפו (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות אכיפה מבצעית נגד עבירות המסכנות חיים שנערכה אתמול (שלישי) בכביש איילון, סימנו נהגת ונוסעת בסמוך למחלף ההלכה לשוטר כי הן צריכות סיוע.

השוטר נעצר לידן, בזמן שהן עומדות ברמזור אדום, והנהגת תיארה כי הבחינה בגור חתולים שרץ לעבר רכבה ונבלע פנימה כאשר היא שומעת את היללות של החתול בתוך הרכב.

השוטר החל לבצע סריקה מסביב לרכב לראות אם החתול נפגע, אולם לא הצליח לזהות תוך שהוא שומע כל העת את היללות מאזור הגלגל והמנוע.

השוטר ביקש מהנהגת לא לנסוע מחשש שהחתול יפגע והחל לנסות ולהגיע לחתול. לאחר זמן מה הבחין בחלק מגופו של הגור הקטן ובזהירות הצליח להגיע אליו ולחלצו, מתחת לרכב באזור הגלגל האחורי כשהוא פצוע קלות. לאחר מכן לקח השוטר את הגור למרפאת חיות לטיפול רפואי.

"הגם שמדובר בבעלי חיים, אנחנו לא מקלים ראש ועושים את כל שנדרש מאיתנו על מנת להציל חיים ולדאוג שאף אחד לא יפגע, והלוואי ואלה יהיו האירוע שאליהם נדרש. חג חנוכה שמח לכל בית ישראל", סיכם השוטר שטיפל באירוע.

באגף התנועה ציינו כי, הצלת חיים היא הדרך והמטרה שמובילה אותנו בכל משימה, נמשיך לפעול בכל עת ומקום שנדרש לבצע את משימתנו במקצועיות ובנחישות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר