אאא

אין דבר שמטריד יותר הורים טריים, מלילות לבנים שפוקדים את ביתם מאז שנולד תינוקם בשעה טובה. בעקבות כך, הרשת עמוסה ביועצים שמבטיחים להשיב לאב ולאם המתוסכלים את שעות השינה האבודות שלהם בחזרה. קארה דומפלין היא אחת מהם. בהתמחותה היא אחות ילודים ואם לארבעה ומבחינתה, לימוד הורים כיצד להרדים את התינוקות שלהם, זו משימת חיים ובהתאם לשש מאות ושלושה עשר אלף העוקבים שלה באינסטגרם, ניכר שהיא מצליחה בכך.

אז פנינו אליה בשאלה: מה ניתן לעשות אם התינוק שלנו מצליח להירדם רק עם בקבוק? באופן לא מפתיע, היתה לה עצה נהדרת: "אם מה שאתם עושים עובד לכם ונוח, אין סיבה להפסיק את זה". כלומר, אם אתם מרגישים טוב עם העובדה שהתינוק שלכם נרדם עם בקבוק, זה לגמרי בסדר.

אבל אם תינוק נרדם עם בקבוק, אז כשהוא עובר ממחזור שינה אחד לאחר, הוא זקוק לעתים קרובות למה שהרדים אותו בתחילת הלילה, כדי להחזיר את עצמו למצב של שינה באמצע הלילה ולכן בעצם מגיע הבכי והדרישה של בקבוק נוסף.

אל תדאגו - אתם ותינוקכם יכולים לקבל שינת לילה הגונה. איך? "עשו דבר אחד שונה בין ההאכלה לשינה", אומרת דומפלין. הסיבה לכך היא שהמטרה היא לפרק את מחזור השינה-אכילה.

הנה איך זה יכול להיראות: הציעו לתינוקכם בקבוק (השאירו את האורות דולקים תוך כדי וודאו שהוא נשאר ער בעקבות כך) ואז קראו ספר, או התחילו עם משהו קטן יותר שיפעיל את מחזור השינה שלו. "עשו רק פעולה אחת כדי לפרק את מחזור האכילה והשינה", אומרת דומפלין. באופן זה, תלמדו אותו בהדרגה כיצד להירדם באופן עצמאי יותר.

האם יהיו בכיות? אם התינוק שלכם הוא מעל גיל 5 חודשים, כנראה שכן. (מצטערים.)

"כאמא, אני שונאת דמעות. אבל יש בכי של 'הצרכים שלי לא נענים' ויש יבבות של 'היי, אני מתוסכל ואני לא יודע להירדם או לחזור לישון'", אומרת דומפלין. כאשר הוא בסגנון של האחרון, הרגיעו את תינוקכם שאתם ביחד איתו בסירה הזו ודעו שאתם מסגלים לתינוק שלכם חיים עם הרגלי שינה טובים.