בנאום תקיף

ברקת נגד לפיד: "די לחרם על למעלה ממיליון חובשי כיפות"

ח"כ מהליכוד ניר ברקת נשא דברים בכנס מעריב, הוא קרא לסער לפרוש ואמר לו כי הפסדו ידוע מראש ותקף את יאיר לפיד, "הציבור החרדי והדת"ל לא הולכים לשום מקום" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

ח"כ וראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, נאם בכנס 'מעריב'. בנאומו יצא למתקפה נגד יו"ר "יש עתיד" ח"כ יאיר לפיד בגין פסילת הציבור החרדי.

תחילה התייחס ברקת לפריימריז על ראשות הליכוד מחר, וקרא לגדעון סער: "התוצאות ידועות מראש. אתה הולך להפסיד".

לדברי ברקת, "הפריימריז בליכוד שיתקיימו מחר מבחינתי מיותרים, וגם התוצאה ידועה מראש. מצד אחד כל התמודדות דמוקרטית היא לכאורה לגיטימית, אבל בשעה שאף מפלגה לא עושה פריימריז, וכולם נערכים לבחירות הכלליות זוהי טעות קשה לכפות על הליכוד עיסוק בהתמודדות פנימית, במקום כמו כל המפלגות להפנות את כל המשאבים והאנרגיות החוצה".

ברקת הוסיף: "יש כאן מהלך אופורטוניסטי שניצל את חולשת רה"מ ברגעים הקשים ביותר שלו ושל הליכוד. הקריאה של גדעון להתפטרות נתניהו בתוך 21 הימים, כשעוד ניתן היה להרכיב ממשלה שירתה את יריבינו הפוליטיים בשמאל".

ברקת פנה באופן ישיר לגדעון סער: "גדעון, התוצאות ידועות מראש. אתה הולך להפסיד. מציע לך כבר עכשיו לעשות חשבון נפש על ההחלטה הלא חברית שנכפתה ללא צורך אמיתי על כל הליכודניקים ועל ראש הממשלה נתניהו. עוד לא מאוחר לחשב מסלול מחדש, רגע לפני שנפתחות הקלפיות. תשנה את השיח השלילי כלפי ראש הממשלה".

"תפסיק לדבר על אובדן שלטון הימין, תחזור הביתה, בכדי שתוכל לקחת חלק במאמץ הגדול לנצחון הליכוד והמחנה הלאומי ב-2.3. גודל הפער בפריימריז יהיה גם גודל הניצחון בבחירות לכנסת, ואני קורא לתומכי נתניהו להגיע לקלפיות גם בגשם, גם ברוח ולהעביר מסר חד וברור לכל אזרחי ישראל שהליכוד מאוחד סביב בנימין נתניהו".

בנוסף פנה ח"כ ברקת ליאיר לפיד: "אני רוצה גם לפנות למנהיגים ממחנה השמאל, ובעיקר ליאיר לפיד, שנאם כאן לפני: יאיר, היו לך שתי הזדמנויות פז לפעול יחד איתנו, יחד עם המחנה הלאומי, ופעמיים אמרת לא. מספיק עם החרמות".

"די לחרם האישי כלפי רה"מ נתניהו, שבעבר כיהנת בממשלתו. די לחרם על ציבורים שלמים במדינה שלנו, על למעלה ממיליון חובשי כיפות. הם אחים שלנו! אגלה לך סוד, בניגוד לציפיות של מחנה השמאל, לא יהיה מרד בליכוד, ומחרתיים נתניהו ימשיך להיות המועמד שלנו לראשות הממשלה. גם הציבור החרדי והדתי לאומי לא הולכים לשום מקום". דברי ברקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר