בעקבות 'כיכר'

השר פרץ שוחח עם השר וקנין: להאריך את כהונת הרב שטרן

בעקבות דבריו של שר הדתות, יצחק וקנין, באולפן 'כיכר', שר החינוך ויו"ר 'הבית היהודי', הרב רפי פרץ, שוחח עם וקנין וביקש ממנו להאריך את כהונת הרב אריה שטרן בי-ם (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בעקבות דבריו של השר לשירותי דת, יצחק וקנין, באולפן 'כיכר השבת', שר החינוך ויו"ר 'הבית היהודי', הרב רפי פרץ, שוחח עם וקנין וביקש ממנו להאריך את כהונת הרב אריה שטרן כרבה האשכנזי של ירושלים. הראיון המלא עם השר וקנין ישודר מחר, בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

כזכור, בראיון ל'כיכר השבת', אמר השר וקנין: "הייתה פניה של מספר גורמים בציונות הדתית, המשרד שלי התנגד, זה הגיע למשרד המשפטים ושם מצאו מסלול שכן אפשר. אבל זה לא גמור, כעת זה הופץ להערות הציבור. קיבלנו הרבה הערות, עורכי דין שמתנגדים, זה ייבחן".

לדבריו: "תהיה בעיה אם זה יהיה נקודתי, תהיה בעיה אם זה יהיה רק לרב שטרן. החוות דעת מדברת כעת רק על הרב שטרן. הדבר הזה לא שייך רק לירושלים, אלא גם לערים אחרות. הנימוק היה שאי אפשר לבחור רב עיר, אבל אני לא יכול לבחור רבנים בעוד ערים, לא רק בירושלים".

בעקבות הדברים, כתב שר החינוך, רפי פרץ, בחשבון הטוויטר שלו: "דיברתי עתה עם שר הדתות הרב יצחק ועקנין. הסברתי לו את חשיבות העניין לציבור הציוני דתי של ירושלים. יש לפעול לסיום הסאגה בהקדם ולהמשיך את כהונת הרב אריה שטרן".

ח"כ מתן כהנא, חבר מפלגת 'הימין החדש' של בנט ושקד שדרשו ביממה האחרונה את תיק הדתות, הגיב לדבריו וקנין: "זו הסיבה שתיק הדתות יהיה אצל הימין החדש. לא ניתן לש"ס לפגוע ברבנים בציונות הדתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר