116,048 מתפקדים

היום: נתניהו וסער מתמודדים על ראשות הליכוד

עשרות אלפי מתפקדי 'הליכוד' יצביעו היום בפריימריז על הראשות • ראש הממשלה בנימין נתניהו וח"כ גדעון סער מתמודדים ראש בראש • במטות חוששים ממזג האוויר (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
סער ונתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עשרות אלפי מתפקדי 'הליכוד' יצביעו היום (חמישי) בפריימריז על הראשות, כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו וח"כ גדעון סער מתמודדים ראש בראש. במטות המועמדים חוששים ממזג האוויר הסוער.

בשעה 09:00 בבוקר ייפתחו 106 אתרי הצבעה בכל רחבי הארץ, בהם יצביעו 116,048 מתפקדים בעלי זכות בחירה. ההצבעה תסתיים בשעה 23:00 והתוצאה הסופית תתפרסם לפנות בוקר של יום שישי.

מנכ"ל הליכוד צורי סיסו: "הליכוד היא התנועה הדמוקרטית הגדולה בישראל. זה מחייב אותנו לקיים בחירות בשקיפות מלאה ובטוהר בחירות לטובת כלל מתפקדות ומתפקדי הליכוד. אני קורא לכל חברות וחברי הליכוד לצאת מחר, להצביע ולהשפיע - למען ניצחון הליכוד!".

במטות המועמדים חוששים ממזג האוויר הסוער והאפשרות שהמתפקדים לא יגיעו להצביע. ראש הממשלה נתניהו קרא אמש למתפקדים ואמר: "למרות הסערה, צאו בסערה לקלפיות".

מתמודד מול נתניהו; גדעון סער באולפן כיכר

נתניהו פרסם הבוקר טור בעיתון 'ישראל היום' וכתב: "יכולתי ל'התאתרג' בנקל ולהפוך אותי ואת משפחתי ליקירי התקשורת והשמאל, אבל אני דבק בעקרונותינו ובדרכנו. כעת אני מבקש את אמונכם, צאו מהבית והצביעו עבורי".

סער, הגיב בטור משלו: "הסקרים מוכיחים בעקביות כי רק אני מגדיל את גוש הימין ומקים ממשלת ליכוד חזקה. רק אני מחזיר הביתה מצביעים שעזבו אותנו ומביא קהלים חדשים. רק אני יכול לאחד את העם, וזה נדרש יותר מתמיד".

במערכת הפוליטית מעריכים כי נתניהו צפוי לנצח את המאבק, אך השאלה בכמה אחוזים. במצב בו סער יזכה ב 20% ומטה זה ייחשב ככישלון. 30% ומעלה ייחשב כהישג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר