השתלחות פרועה

לאחר הפסד גדעון סער, ליברמן מצא את האשם: "החרדים"

לאחר הפריימריז בליכוד, יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ממשיך במסע ההסתה כנגד המפלגות החרדיות אותן הוא מגדיר "סחטניות" ואומר: "שוב גפני יעמוד בראשות ועדת הכספים" (חדשות, ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ההפסד של ח"כ גדעון סער וניצחונו של בנימין נתניהו בבחירות לראשות הליכוד, מובילים את יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן לצאת למתקפה חוזרת נגד המפלגות החרדיות.

"תוצאות הפריימריס בליכוד לא שינו דבר. חייבים להתעשת ולהבין שהצבעה לנתניהו או לגנץ בבחירות הקרובות תשפיע באופן ישיר וכואב על הכיס של כל אחד ואחת מכם", פתח ליברמן את הפוסט המסית.

על פי משנתו של ליברמן, "הצבעה לשתי המפלגות האלה היא למעשה הצבעה להעברת תקציבים שנועדו לכלל אזרחי ישראל לטובת העברת כסף לתלמידי ישיבות, לטובת סבסוד מעונות למשפחות אברכים (היום שליש מתקציב סבסוד מעונות עובר לחרדים), לדירות לציבור החרדי".

סרטון ההסתה של ישראל ביתנו בסיבוב הבחירות הקודם

מה שהכי מפריע ליו"ר 'ישראל ביתנו': "הדובדבן שבקצפת הוא ששוב גפני יעמוד בראש ועדת הכספים, כאחראי על חלוקת התקציבים ולאן הולך הכסף שלכם. אם לא תתעוררו, אתם ואנחנו נשלם את המחיר, והוא יהיה יקר מאוד".

ליברמן הוסיף: "היום ברור יותר מתמיד שגם נתניהו וגם גנץ, אינם מעוניינים בממשלת אחדות ליברלית, אלא בממשלה צרה עם המפלגות החרדיות, שמצדן ילכו עם מי שיתן להם יותר כסף. בכחול לבן כבר הכריזו מעל כל במה אפשרית שהם מעוניינים בקואליציה עם החרדים, ואפילו ויתרו על ועדת הכספים לטובת משה גפני, בתקופת המעבר".

"לכן", כותב ליברמן: "מי שיצביע לליכוד ולכחול לבן, יתן את קולו באופן אוטומטי למפלגות החרדיות להמשיך ולעשוק את הקופה הציבורית כשכל הנטל יפול על כתפיהם של מי שמשרתים בצבא, עושים מילואים, עובדים ומשלמים מיסים".

בסיום דבריו המסיתים כתב ליברמן: "המפלגה היחידה שיכולה למנוע מצב שבו תוקם ממשלת חרדים-נתניהו או ממשלת חרדים-גנץ זו "ישראל ביתנו". רק "ישראל ביתנו" חזקה תוכל למנוע את המשך הסחיטה של המפלגות החרדיות ותפעל להקמת ממשלה לאומית ליברלית".

כזכור, הלילה רשם נתניהו ניצחון גדול בקרב על ראשות הליכוד מול ח"כ גדעון סער. נתניהו הצליח להביס את סער ולקבל 72.5% מקולות הבוחרים, שהם 41,792 קולות. ח"כ גדעון סער קיבל 27.5%, שהם 15,885 קולות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר