"הוקסמתי ממגוון שיעורי התורה במרכז האקדמי לב"

רס"ן דניאל, בחור חרדי, בוגר המרכז האקדמי לב בירושלים, שוחח עם צעירים במסגרת היום הפתוח שנערך במוסד: "האווירה התורנית והחברתית בבית המדרש של המוסד הייתה נפלאה ועד היום אני בקשר עם החברים וחלק מצוות הרבנים"(לימודים, מקודם)

המרכז האקדמי לב (צילום: יח"צ)

במרכז האקדמי לב, המשלב לימודי תורה וטכנולוגיה, התקיים יום פתוח בהשתתפות מאות צעירים.

המוסד הירושלמי שמציין השנה 50 שנות פעילות, הכשיר במשך השנים רבבות בוגרים שהשתלבו בחברות היי טק, במגזר העסקי, בבתי חולים ובעוד מקומות עבודה רבים.

אחד הדברים המאפיינים את המרכז האקדמי לב, הוא הקפדה על שילוב של לימוד תורה בבית המדרש המושקע של המוסד עם לימודים אקדמיים ברמה גבוהה.

במסגרת היום הפתוח, הגיע רס"ן דניאל, בוגר המרכז האקדמי לב, שמשמש כקצין במערך הטכני של חיל האוויר ושייך כיום למגזר החרדי. הוא שוחח עם הצעירים וסיפר כי המפגש הראשון שלו עם הגמרא היה בבית המדרש של המרכז האקדמי לב. "באתי ממשפחה מסורתית ועליתי מצרפת בגיל 18. לא למדתי תורה בצרפת והפעם הראשונה בחיים שלי שפתחתי גמרא הייתה כאן", סיפר רס"ן דניאל. "הוקסמתי מהעומק ומהמגוון העצום של שיעורי התורה. האווירה התורנית והחברתית בבית המדרש הייתה נפלאה ועד היום אני בקשר עם החברים וחלק מצוות הרבנים".

רס"ן דניאל הוסיף כי הבחין במכנה משותף שאפיין בוגרים רבים של המכרז האקדמי לב, שהוא פגש במשך השנים - ההקפדה על לימוד תורה בכל יום, כפי שהורגלו בימי הלימודים האקדמיים. "כולם לומדים תורה יחד, כולם – אשכנזים, ספרדים, עולים חדשים, כיפות שחורות לסוגיהן וכיפות סרוגות לסוגיהן. איפה יש עוד מקום שכזה? מאז ועד היום אני מקפיד על קביעת עיתים לתורה ומדי ערב אני לומד בכולל ערב בשכונה. באופן כללי, שמתי לב שקביעת עיתים לתורה מאפיינת כמעט את כל בוגרי המוסד".

במרכז האקדמי לב לומדים כיום כ-5,000 סטודנטים וסטודנטיות בפקולטות להנדסה ומדעי המחשב, לניהול, ולמדעי החיים והבריאות. המרכז, שחוגג השנה את שנת ה-50 להיווסדו מוביל מזה שנים רבות את הלימודים האקדמיים לסטודנטים דתיים בתחומי המדע, טכנולוגיה, מחשבים, חשבונאות ניהול וסיעוד, עם למעלה מ-12,000 בוגרים.

במוסד הירושלמי מלמדים מעל ל-500 מרצים ומרצות, ביניהם פרופסורים ומדענים שהינם בין החוקרים המובילים בתחומם.

המוסד כולל 11 מרכזי מחקר שונים, בהם מרכז לחקר ננו-אופטיקה אדפטיבית, מרכז מחקר לאופטיקה רפואית, מרכז להפרעות במערכת החיסון, מרכז לאופטיקה לאנרגיה סולרית, מרכז למודלים מתמטיים לתהליכים פיסיקאליים ויישומיהם ועוד. כמו כן, פועלות במרכז גם קבוצות מחקר רבות ומתקיימים פרויקטים מחקריים משותפים עם חברות מובילות במדינה ובעולם.

אלי שלמן, סמנכ"ל וראש מנהל תלמידים במרכז האקדמי לב בירך את הצעירים והצעירות שבאו ליום הפתוח: "קמפוס לב וקמפוס טל שמחים לארח מאות צעירים שמתעניינים ללמוד אצלו. אנו פותחים את הרישום לשנת הלימודים תשפ"א, אמנם מוקדם, אולם טוב מוקדם מאשר בהמשך. אנו מזמינים את כל הצעירים ומסבירים להם על המחלקות בפקולטה להנדסה, בפקולטה לניהול, בפקולטה למדעי הבריאות, ועוד שלל מחלקות ותוכניות חדשות בעיקר בתואר שני, אם זה בסיעוד, קיבלנו אישור לגריאטריה מעבר לטיפול התומך שכבר יש לנו, אם זה בתארי ההנדסה, התואר השני בפיזיקה, ותואר שני בתקשורת מחשבים ובכריית מידע. אנו רואים התפתחות מאוד גדולה בתארים מתקדמים ובעיקר בתארים הראשונים שבהם הפקולטות הולכות וגדלות. אנו מזמינים את כולם לבוא לימים הפתוחים וגם בימים רגילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר