גדי פיינגולד בסינגל נוסף מהמחזמר החדש: "זוכר אותך"

הזמר והיוצר גדי פיינגולד, הבעלים של אולפן ההקלטות הידוע 'פלוטו', במחזמר מיוחד על דרכו לתשובה בהשראת סיפורו של רבי נחמן מברסלב. מילים: גדי פיינגולד ורן תדהר. לחן ועיבוד: גדי פיינגולד (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: בן פלהוב)

גדי פיינגולד מגיש את "אבדת בת מלך", פרוייקט מוזיקלי חדש המבוסס על סיפורו של רבי נחמן מברסלב. אחרי הסינגל הראשון דואט עם הראפר שאנן סטריט "לא מרגיש כלום", מוציא פיינגולד סינגל נוסף.

"אבדת בת מלך" החל את דרכו כמופע לראשונה לפני כשנתיים ולאחרונה גם עלה בפסטיבל הפסנתר. הוא משלב מוזיקה ומשחק . על הבמה מבצעים אותו גדי והנגנים אשר הופכים לשעה וחצי לשחקנים ולחלק מהסיפור.

באלבום לוקחים חלק אמנים אהובים בהם: שולי רנד, רמי קלינשטיין, רון נשר, שאנן סטריט וגדי פיינגולד.

האלבום כמו גם המופע – שניהם יצירתו של פיינגולד, מגישים טקסטים שהם בין יאוש לתקווה, כעס ,אהבה וגעגוע. הסגנון נע בין פולק, רוק, היפ הופ ונשמה יהודית.

גדי: "הסיפור בעיניי מדבר על החיים כמסע אל עבר אוצר פנימי שקיים בכל אחד מאתנו. אוצר שאיבדנו ואנחנו מחפשים אותו כל חיינו."

גדי פיינגולד, מוזיקאי מוערך והבעלים של אולפני פלוטו, העומד מאחורי הפקות ושיתופי פעולה עם אמנים רבים מן השורה הראשונה, החל את דרכו כתלמיד בבית ספר רימון וכאמן מחפש משמעות. את אלבום הבכורה שלו "לא תיפול רוחי" הוא הוציא ב2016 ובו שיתף פעולה עם אביתר בנאי בשיר הנושא, אשר זכה להערכה רבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר