בשירה וחרוזים

הברכה של ליפא שמלצר לאפרים רימל שנפצע בתאונה הקשה

חבריו סיפרו כי אפרים מעריץ גדול של שלמצר והוא אוהב את השירים שלו. ליפא נענה בחיוב לבקשה, שיגר סרטון מחזק ואף הבטיח ליטול חלק במסיבת ההודיה שתתקיים בעז"ה (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

מרגש: חבריו של הפצוע אפרים רימל ששכל את אישתו ובתו בתאונה הקטלנית בכביש 443 לפני כשלושה שבועות - פנו לכוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר וביקשו שיצלם עבורו סרטון שיעודד את אפרים ששב להכרה לאחר שהיה מורדם ומונשם מיזה שבועיים.

חבריו סיפרו כי אפרים מעריץ גדול של שמלצר והוא אוהב את השירים שלו ובוודאי סרטון עם מילות עידוד יחזקו אותו ויסייעו לו להשתקם.

שמלצר נענה בחיוב לבקשה, שיגר סרטון מחזק ואף הבטיח ליטול חלק במסיבת ההודיה עם שובו של אפרים לקו הבריאות.

בסרטון שצילם ליפא עבור אפרים רימל הוא אמר כך: "יְשִׂימְךָ אֱלֹקים כְּאֶפְרַיִם וְכִמְנַשֶּׁה. הקב"ה הראה לנו כל כך הרבה ניסים ועכשיו אנחנו מבקשים שאפרים יהיה בריא בעזרת ה'. בסעודת ההודיה אנחנו נרקוד יחד. בזכות חג החנוכה תבריא במהרה - ברוך רופא חולים".

כזכור, בתאונה הקטלנית בכביש 443 נהרגו ציפי רימל (34) ובתה נועם בת השלושה שבועות. מי שנפצעו קשה היו - הבן איתי (12) שמצבו עדיין קשה והוא מורדם ומונשם ונשקפת סכנה לחייו, והאבא אפרים שחל שיפור במצבו והוא שב להכרה בימים האחרונים ואף ילדי המשפחה - לאה, עמיחי והראל רימל באו לבקר את אביהם הפצוע, כשלדברי המשפחה: "כולם שמחו להיפגש".

בני המשפחה מבקשים מהציבור להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואת אפרים צבי משה בן שולמית צביה ואיתי יעקב בן צפורה בתוך שארי חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר