"החוליה נעצרה"

חמאס מפרסם: כך חוסל בהאא' אבו אל-עטא

האם בכיר הג'יהאד האסלאמי חוסל בעקבות מידע שהעבירה לישראל הרשות הפלסטינית, ששיגרה חוליית מעקב אחרי הטרוריסט? בחמאס טוענים כך, ומדווחים על מעצרם (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ארגון הטרור העזתי חמאס טוען היום (ראשון) בשעות אחה"צ כי הצליח לעצור חברי חולייה שעקבה אחרי בכיר הג'יהאד האסלאמי, בהאא' אבו אל-עטא. במקביל. פרסמו תיעוד של רגעי החיסול בידי ישראל.

לטענת חמאס, חברי החולייה, המשתייכים לרשות הפלסטינית, הם אלו שהעבירו את המידע על מיקומו לידי ישראל, שחיסלה אותו מהאוויר.

לפי ההודעה, נמצא מידע טכני הקושר בין קצין במודיעין של הרשות, שעבאן גרבאוי, לבין קציני שב"כ, שלפיו הועברו פרטים על יכולות הארגון, תכניותיה ופעילות אנשיה.

לטענת משרד הפנים העזתי, "מאז חיסולו של השהיד בהאא' אבו אל-עטא, מפקד בזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי גדודי אל-קודס, ב-12 בנובמבר - שירותי הביטחון שלנו פתחו בחקירת הפשע".

"בעזרת החקירות האינטנסיביות, הצליחו שירותי הביטחון לעצור תא שאסף מידע על אבו אל-עטא, פיקח על תנועותיו וערך מעקבים".

(צילום: דובר צה"ל)

בהודעה שהעבירו טענו כי "החוליה עקבה אחריו במשך כמה חודשים עד השעה האחרונה לפני ביצוע החיסול. לאחר חקירת חברי התא, התברר שקצינים במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית, ומפקד התא הוא שעבאן עבד אללה אל-ע'באווי, מפקד מנגנון המודיעין של אזור רצועת עזה במודיעין הפלסטיני. האדם העביר את המידע אודות אבו אל-עטא ישירות למנגנוני המודיעין הישראליים".

כזכור, חיסולו של הטרוריסט הבכיר הביא לפתיחת מבצע 'חגורה שחורה', במסגרתה, נהרגו 26 מחבלים והותקפו עשרות מטרות טרור של הג'יהאד האסלאמי.

מעזה שיגרו כ-450 רקטות בסך הכל, 40% מהן שעמדו להתפוצץ בשטחים מיושבים יורטו על ידי כיפת ברזל בשיעור הצלחה של כ-93%, ובמספרים: כ-180 רקטות לעבר שטחים מיושבים ו-167 רקטות יורטו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר