דוד שפירא בסינגל קליפ חדש: "הבית שלי"

דוד שפירא בסינגל קליפ חדש שכולו שיר אהבה לארץ ישראל, במילותיה של מירי ישראלי ובלחנו של ארי גולדוואג. על העיבוד וההפקה המוזיקלית הצמד דניאל קפלר ואיאן פרייטור (קליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הזמר דוד שפירא שפרץ בסערה לתודעת המוזיקה היהודית עם סינגל הבכורה 'לך על זה' שזכה ללמעלה מחצי מיליון צפיות ביוטיוב. הזמיר הצעיר, בוגר מקהלת הילדים פרחי מיאמי ואח של מרדכי שפירא, החליט לצאת בסינגל נוסף בדרך לאלבום בכורה.

הסינגל השני של שפירא הצעיר, עוסק בהגשמת חלומו כאמריקאי שעלה ומתגורר בארץ ישראל הבית שלי. "הדיבור על עליה לארץ ישראל תמיד היה בבית" מספר דווי, "למעשה הוריי שאפו לשם, ושלושה האחים עשו עליה לפניי, וכבר גרים בירושלים".

גם בשיר זה מתמקד דוד (או DUVIE באנגלית) שפירא, במסר אישי שהולחן והופק בסגנון פופ עדכני. הוא מתאר התחושות שממלאות אותו כ'חוצניק' שכבר לא חי בגלות, אלא עושה את מה שמתבקש מכל יהודי: לעלות לארץ הקודש, להשתקע בה ולגדל בשמחה את הדור הראשון במשפחתו הגרעינית על אדמת ארץ ישראל הקדושה.

"זה חלום שאני מגשים בכל יום מחדש", מסכם שפירא, שמנסה להעביר בשיר את תחושת הגאווה שהוא חש בלהיות חלק מארץ ישראל ולגדל כאן את ילדיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר