סרטון ההסתה המבחיל

גפני במתקפה על קושניר: "בור ועם הארץ; לא תרם כלום"

ח"כ גפני מגיב על סרטון ההסתה של ח"כ אלכס קושניר, ותקף את קושניר על היותו "בור ועם הארץ, הוא לא מכיר את ההלכות, לא יודע כלום". לדבריו, הוא "לא תרם כלום בשביל הזקנה במסדרון" (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גפני וקושניר (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני (יהדות התורה) במתקפה חריפה הבוקר (רביעי) נגד ח"כ אלכס קושניר ואביגדור ליברמן בעקבות "סרטון הטהרה" שפרסם אתמול, וטען כי "הוא בור ועם הארץ, לא תרם כלום בשביל הזקנה במסדרון".

"זה מזכיר משטרים אפלים בהיסטוריה של העם היהודי", תקף גפני בראיון ל'גלי צה"ל', "היו לוקחים דברים מהמסורת יהודית והיו הופכים את זה להסתה נגד החרדים. הולך ח"כ שלא עשה כלום ורוצה לשרת את אדונו יו"ר ישראל ביתנו והולך באותה דרך להגיד דברים לא נכונים להסית נגד הציבור החרדי והדתי".

לדברי גפני, "אלכס קושניר יכול לא לשמור אף אחד לא ביקש ממנו. הוא לא תרם כלום בשביל הזקנה במסדרון לא הוא ולא הבוס שלו. ליברמן היה חבר בכל הגופים, אנחנו עובדים כל הזמן, הוא רק מדבר ומברבר ומסית".

גפני הוסיף לתקוף את ליברמן: "הוא מתקן את העולם ומטפל שלא תהיה כאן מדינת הלכה, שאף פעם לא הייתה כאן דרישה כזאת. הוא תרם לרווחה? לבריאות? לביטחון? הוא הביא את המדינה פעם שלישית לבחירות".

יו"ר 'דגל התורה' נשאל על שיתוף הפעולה בעבר עם ליברמן ואמר כי "שיתפנו אתו פעולה כשהוא התנהג אחרת, הוא ירד לאחוז החסימה והבין שבדרך הרגילה הוא לא יעבור את אחוז החסימה".

גפני הוסיף להתייחס לסרטון ההסתה: "ההלכות שעליהם הוא דיבר זה מקיף חלק גדול מהעם, החרדים הם פחות בכמות, כי רבים מאוד בציבור הדתי והמסורתי מקפידים על ההלכות הללו. האיש בור ועם הארץ, הוא לא מכיר את ההלכות, לא יודע כלום. הוא מצא דבר לנגח את הדת וההלכה, זה מה שהוא עושה".

"אנחנו לא מודאגים מהסרטונים, הוא יקבל פחות מנדטים זה לא יוסיף לו אפילו קול אחד", הוסיף גפני, "אנחנו צריכים ללכת לבחירות, יושב מישהו במערכת הציבורית שלא חשוב לו מהמדינה אכפת לו רק איך הוא נראה הוא מוביל את המדינה לקיפאון מוחלט".

ח"כ עודד פורר שעלה לשידור להגיב על דברי גפני הובך כשטען כי "לא מכיר את הסרטון", ואף תקף את המראיין שטען כי יש "ניחוח אנטישמי בסרטון".

מוקדם יותר אמר אביגדור ליברמן בראיון לרשת ב': "מה שאני שומע לפחות מחלק מהחרדים זה שאין שום סיפור של הגוש, הגוש לא קיים יותר, הגוש התפרק".

עוד הוסיף, "אני חושב שבחודשיים הבאים צפויות לנו לא מעט הפתעות – מדינת ישראל בלתי צפויה, קצת יותר מחודשיים לבחירות הכול יכול להיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר