פיגוע הדקירה במונסי

משפחתו של הפצוע קשה: "לא אופטימיים שיחזור להכרה"

משפחתו של הרב יוסף ניימן, שנפצע קשה בפיגוע הדקירה במונסי, עדכנה במצבו של אב המשפחה שנדקר במצ'טה ונפגע במוחו. "גם אם יקרה נס ויחלים, יהיה משותק", ויוצאים ביוזמה חדשה (עולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: מתוך טוויטר)

משפחתו של הרב יוסף בן פרל ניימן, שנפצע קשה בפיגוע הדקירה בבית האדמו"ר מקאסאן במונסי בניו יורק, קוראת היום (רביעי) ליהודים מסביב לעולם להתאחד ולשתף תקריות אנטישמיות שחוו. המשפחה קראה להשתמש בהאשטאג #Mejew כדי לסמן את מקרי האנטישמיות.

החשוד בדקירה (צילום: מתוך רשת CBS, משטרת ניו יורק)

"אבא שלנו נדקר כמה פעמים במהלך מסע ההרג ההמוני בשבת לילה", מסרה המשפחה בהודעה. "הסכין חדרה את גולגולתו ופגעה ישירות במוח. הוא גם סבל משלושה חתכים בראש, חתך אחד בצוואר וידו הימנית רוסקה".

המשפחה המשיכה בתיאור מצבו הרפואי העגום של האב בן ה-71: "מצבו של אבא שלנו כל כך קשה שעדיין לא ביצעו שום טיפול בידו הימנית", הוסיפו. "הרופאים לא אופטימיים בנוגע לסיכויים שלו לחזור להכרה, ואם באורח פלא ונס יתאושש באופן חלקי, הרופאים צופים נזק מוחי בלתי הפיך למוחו והוא יישאר עם שיתוק ויכולת הדיבור שלא תיפגע למשך כל חייו".

הרבי וחסידיו בשירת הודיה (צילום: מתוך @StandWithUs בטוויטר)

בני המשפחה סיפרו בהודעה כי לרב ניימן יש שבעה ילדים, נכדים רבים, נינים, אחים ואחיות. "אנחנו מודים לכל אלה שהתקשרו, התפללו ותמכו. בבקשה המשיכו להתפלל למען יוסף בן פרל". בני המשפחה חתמו את ההודעה עם קריאה ליהודים מכל רחבי העולם לשתף ברשתות החברתיות תקריות אנטישמיות שחוו.

כזכור, במהלך חג החנוכה, נכנס תומס גרפטון, בן 37 ממוצא אפרו-אמריקני, לביתו של האדמו"ר מקאסאן במונסי ניו יורק כשהוא חמוש במאצ'טה ותקף את החוגגים שהיו במקום לרגל הדלקת נרות החנוכה. חמישה בני אדם נפצעו באירוע, בהם שניים במצב קשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר