צפו בתיעוד

בפשיטת המשטרה בצפון: אמל"ח ועצורים

השוטרים פשטו על מספר אזורי מגורים ערביים בצפון הארץ, במסגרת הפעילות לאיתור סוחרי כלי נשק, נתיבי ההברחה ועבריינים המחזיקים ומשתשים בכלי הנשק • צפו (אקטואליה)

(צילום: דוברות המשטרה)

פעילות נרחבת של משטרת ישראל ביממה האחרונה באזור הצפון, לאחר שהוקמו צוותי משימה יעודים בישובים וסביבתם המבצעים פעילות סמויה וגלויה לאיתור סוחרי כלי נשק, נתיבי ההברחה ועבריינים המחזיקים ומשתשים בכלי הנשק.

הכוחות מגובים במערך איסוף המודיעין של משטרת ישראל העושה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הצליחו לתפוס אמל"ח ולעצור מספר חשודים.

כך לדוגמה, בעקבות פעילות סמויה של שוטרי היחידה המרכזית, סמוך לעיר טמרה, שוטרי משטרת ישראל עצרו 2 גברים שהחזיקו ברשותם אקדח מסוג יריחו.

השניים נסעו בשביל המוביל לעיר וכשהבחינו באחד השוטרים האיצו את מהירות נסיעתם וניסו להימלט אך נעצרו, והאקדח שהיה ברשותם נתפס, השניים הובאו הבוקר לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

במג'ד אל כרום, בפעילות יזומה של שוטרים בשיתוף עם לוחמי מג"ב נתפס תת מקלע מסוג קרלו, חשוד בשנות ה-30 נעצר והבוקר הובא לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

בעקבות פעילות סמויה בעיר עראבה, שוטרי משטרת ישראל פשטו על אחד הבתים ותפסו בחצר הבית תת מקלע מסוג קרלו ותחמושת תואמת. החשוד בשנות ה- 30 נעצר והבוקר הובא לבית משפט השלום לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

בשפרעם בתוך בית מגורים, השוטרים תפסו רובה ציד מאולתר ותחמושת, החשוד בשנות ה-40 נעצר והבוקר הובא לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול ולהיאבק באלימות בחברה הערבית תוך מתן דגש על עבירות אלימות ושימוש בנשק וקוראת לקורבנות לא לחשוש, לשתף פעולה עם השוטרים ולדווח על מקרי אלימות מיד עם התרחשותם", נמסר מדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר