"משתף פעולה"

עימות נוסף עם מנהיג לב טהור, הרב אלעזר רומפלר במשטרה

מיד אחרי תפילת שחרית בבית הכנסת של אביו, הגיע הבוקר מי שנחשד כאחד מארבעת מנהיגי הכת בגואטמלה לעימות נוסף בתחנת המשטרה, שם שיתף פעולה עם חוקריו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רומפלר, בכת לב טהור (צילום: מסך)

הרב אלעזר רומפלר, הגיע הבוקר (רביעי) שוב לתחנת המשטרה בירושלים, שם עומת מול ממצאים חדשים, לאחר העימות אתמול מול ישראל מאיר בויאר, שהצליח לאחרונה לברוח מתוך כת לב טהור בגואטמלה.

לתחנת המשטרה הגיע רומפלר לאחר שהתפלל תפילת שחרית לפני העמוד, בבית המדרש של אביו המנוח, הרב אהרן צבי רומפלר, מנהיג קהילת תהילות ישראל, ומי שכונה הרב של נשות השאלים.

ל'כיכר השבת' נודע כי בתחנת המשטרה, שיתף רומפלר הבן פעולה עם החוקרים, שוחח איתם וענה על שאלותיהם.

העימות, גם היום וגם אתמול, נערך לאחר שבימים הקרובים צפוי לפוג תקפו של צו איסור היציאה שהטילו על רומפלר, שהגיע ארצה בעקבות פטירת אביו.

עדות של ילד ששהה ב"לב טהור" (באדיבות המצלם. תמונת אילוסטרציה: שלומי כהן)

אתמול דיווחנו כי בשל העובדה שצו עיכוב היציאה עומד להסתיים, מתכננת המשטרה לבקש מבית המשפט להאריך שוב את מעצרו, וכחלק מאיסוף הראיות נערך העימות עם הצעיר שהצליח לברוח מהכת.

גורם המעורה בפרטים אמר ל'כיכר השבת', כי "בכל יום בו רומפלר נמצא בישראל, עשרות ילדים בכת לב טהור בגואטמלה, נושמים לרווחה".

"הוא (אלעזר רומפלר), יחד עם שלושה נוספים, האיש הכי דומיננטי כיום בכת לב טהור", טענו למשטרה גורמים העוקבים אחרי הנעשה בכת הסגורה.

בישראל חוששים כי מיד לאחר שחרורו ממעצר, והעובדה שלא יהיה נגדו צו עיכוב יציאה, הוא ישוב לגואטמלה, ולבצע את המעשים המיוחסים לו בילדי הכת, בהם התעללות, הרעבה, ונישואי קטינים בניגוד לרצונם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר