יגישו ערעור

קנס לבית"ר ירושלים: הדליקו נרות חנוכה עם משה ליאון

בנימוק כי אסור היה להם להעניק חשיפה לדמות פוליטית, נקנסה קבוצת הכדורגל בסכום של 15,000 ש"ח בשל השתתפות ראש העיר ירושלים בהדלקת נרות חנוכה (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של משה ליאון)

קבוצת הכדורגל בית”ר ירושלים נקנסה בסך 15 אלף ש"ח על ידי בתי הדין של ההתאחדות לכדורגל.

הסיבה לקנס: מעורבות בנושאים פוליטיים וציבוריים, בשל הדלקת נרות חנוכה במהלך משחק כדורגל באצטדיון טדי עם השחקנים והאוהדים בהשתתפות ראש עיריית ירושלים, משה ליאון.

בהחלטה על השתתפות ראש עיריית ירושלים באירוע הדלקת הנרות נכתב כך: "לא התקבל אישור מהמנהלת. מדובר באירוע אשר נעשה במודע ובידיעה מלאה כי האישור לקיום אירוע זה לא ניתן ואף בתכנון קפדני של 8 ימים טרם קיומו”.

על פי הדו"ח, קבוצת בית"ר ירושלים ערכה טקס הדלקת נרות חנוכה, כאשר על פי הרישום לא היה אמור להשתתף בו אף איש ציבור, אך ברגע האחרון הופיע משה ליאון ראש העיר ירושלים ביחד עם בעלי הקבוצה.

עוד נכתב בדו"ח: "את הטקס כולו ניהל ראש העיר, לרבות הברכות ושירי החג. כמו כן, במהלך הטקס הציג ראש העיר בסרטון שהוקרן על מסכי האצטדיון את תוכנית השיפוץ של האצטדיון והדמייה כיצד ייראה. נוכחתו לא הוצגה בדף ההנחיות ונעשתה ללא תיאום או קבלת אישור מהמנהלת".

משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, אמר בשיחה עם 'כיכר השבת': "בניגוד לפרסומים, הקנס הוא לא על הדלקת נרות החנוכה אלא על כך שאיפשרנו לראש העיר משה ליאון להדליק את הנר. לפי ההתאחדות לכדורגל אסור לדמות פוליטית לעשות זאת. אנחנו כמובן נערער על העונש הזה".

ממועדון בית"ר ירושלים נמסר בתגובה לאתר one: "בית הדין קבע שלא היה כל פסול באירוע אולם הרשיע את המועדון כיוון שלא קיבל אישור מהמנהלת לקיימו. לטענת מועדון הכדורגל בית"ר מילניום ירושלים, לא היה כל בסיס חוקי לאי מתן האישור להשתתפותו של ראש עירית ירושלים בטקס הדלקת נרות החנוכה לפני המשחק ולכן ההרשעה שגוייה. המועדון יגיש ערעור על פסק הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר