הפורצים נעצרו

איחלו "מזל טוב" לחתן ולכלה ופרצו לרכבם

במשך שלושה חודשים פרצו שני תושבי נתניה, על-פי החשד, לרכבים שחנו בסמוך לשמורות טבע באזור השרון, בהם גם רכב של חתן וכלה. בשבוע שעבר - שניהם נעצרו (משטרה, בארץ)

אחד הרכבים שנפרץ (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל עצרה שני גברים מנתניה, בחשד שפרצו לרכבים שחנו בסמוך לשמורות טבע באזור השרון, בהם גם חתן וכלה שהגיעו למקום לצילומי החתונה שלהם, כאשר אחד החשודים אף בירך אותם בברכת "מזל טוב" טרם פרץ לרכבם. החשודים, כאמור, נעצרו והשבוע הוגשו נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

הפרשה החלה בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרה בחודשים האחרונים מאזרחים שדיווחו כי חנו את רכבם וכשחזרו גילו כי הוא נפרץ ונגנב ממנו רכוש.

התלונה הראשונה התקבלה לפני כשלושה חודשים, אז הגיע צלם אירועים לפארק איטליה בסמוך לנחל אלכנסדר, ביחד עם חתן וכלה שהגיעו לצילומי חתונה במקום. זמן קצר לאחר מכן, המתלוננים הבחינו בחשוד שאף בירך אותם בברכת "מזל טוב" והמתין עד אשר ייכנסו לשטח השמורה לצורך הצילומים.

לאחר מכן החשוד שבר את שמשת חלון הרכב וגנב מתוכו רכוש רב: תיק עם טלפון נייד, ארנק, כרטיסי אשראי, תכשיטים, תעודות זהות וכרטיסים שונים, סט איפור של הכלה, בגדים וכסף מזומן בסכום של כ-1,750 שקלים. בהמשך, לאחר שזהות החשוד נחשפה למשטרה, החשוד מכר את הטלפון הנייד שגנב.

כעבור כשלושה שבועות, בשעה שהשוטרים הגיעו לעצור את החשוד והוא הבחין בהם מעינית הדלת, הוא התחבא בתוך ארון ואמר לבת זוגתו שתאמר לשוטרים כי אינו בבית.

(צילום: דוברות המשטרה)

כעבור כחודשיים התקבלה תלונה שניה, ממתלוננת שהחנתה את רכבה בסמוך לנחל אלכסנדר ויצאה לטיול משפחתי. החשוד ניצל את ההזדמנות ושבר את חלון הרכב שלה וגנב מתוכו 3 תיקים, טלפון נייד וכרטיסי אשראי.

תלונה שלישית התקבלה כעבור כשבועיים, אז פרץ החשוד לרכב שחנה בסמוך לאגם יקום, שבר את חלון הרכב וגנב מתוכו תיק איפור.

תלונה רביעית התקבלה כעבור כשבוע, אז פרץ החשוד לרכב שחנה בסמוך לנחל אלכסנדר. החשוד שבר את חלון הרכב וגנב מתוכו טלפון נייד, כסף מזומן בסכום של כ-700 שקלים, 3 כרטיסי אשראי, משקפי ראייה ותווי קנייה בעוד חשוד נוסף שהגיע איתו תצפת ואבטח את המעשה.

עם קבלת התלונות פעלה משטרת ישראל לאיתור המבצעים בפעילות סמויה וגלויה וביום רביעי בשבוע שעבר, הבחינו בלשי המשטרה בשני חשודים סמוך לשמורת הטבע חוף השרון, כשחשוד אחד פורץ לרכב והחשוד האחר מתצפת ומאבטח את המעשה.

השוטרים עצרו את החשודים בני 35 ו-44 מנתניה, והתברר כי מהרכב אליו פרצו נגנבו ילקוט בית ספר, תיק רחצה ומטען נייד. בהמשך ובמהלך חיפוש שנערך בביתו של החשוד הפורץ, נמצא כי החזיק בביתו סם מסוג קנבוס במשקל של כ-17 גרם.

חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשודים לכל 5 מעשי ההתפרצות והגניבות ומעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. השבוע הגישה מחלקת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשודים בעבירות של פריצה לרכב, גניבה מרכב, חבלה במזיד ברכב, הפריה לשוטר והחזקת סמים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בנוסף, תבקש התביעה לחלט את רכבו של אחד החשודים אשר שימש בעת ביצוע העבירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר