תושב בני ברק נעצר בשב"כ ונאסר עליו לפגוש עו"ד

צעיר תושב בני ברק נעצר אתמול לצד נער נוסף מאזור מודיעין שנעצרו בשב"כ ונאסר עליהם לפגוש בעו"ד בצו חריג. בבית המשפט ייערך דיון בערר שהגישו בארגון חוננו על כך (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

השב"כ עצר הלילה (שישי), תושב אזור מודיעין כבן 18, עם מעצרו הוצא כנגדו צו חריג האוסר עליו לפגוש עו"ד למשך 3 ימים.

העצור מצטרף לעצור נוסף, תושב בני ברק, שנעצר אתמול בידי השב"כ בגוש עציון, ואף בעניינו הוצא צו חריג האוסר עליו לפגוש בעו"ד.

הבוקר (שישי), יערך בבימ"ש המחוזי מרכז בלוד דיון בערר דחוף בעניינו של תושב בני ברק, אשר הוגש ע"י עו"ד עדי קידר מארגון חוננו בדרישה להסיר את הצו החריג ולאפשר לעצור לפגוש בעו"ד.

עצור נוסף בפרשה, קטין, שוחרר אתמול בידי בימ"ש השלום בפ"ת, על ההחלטה הוצא לבקשת המשטרה עיכוב ביצוע, והבוקר יערך דיון בעניינו בבימ"ש המחוזי מרכז שם תבקש המשטרה לבטל את החלטת בימ"ש השלום שהורה על שחרורו למעצר בית.

עו"ד עדי קידר אשר מייצג את העצורים תקף את השב"כ על השימוש באיסור המפגש החריג "שוב אנו נתקלים בהתנהגות פוגענית וחוצת גבולות, השב"כ והמשטרה מונעים מפגש מצעירים, נעדרי עבר פלילי, על עבירות שעוד לא בוצעו בכלל ועבירות קלות באופן יחסי, נראה כי החבל נמתח למקומות לא נכונים ובלתי אפשריים. אנו נערער על איסור המפגש ונגיע עם הדבר עד לבימ"ש העליון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר