מזג האוויר

סוער באלעד: הורים נגד מעמד סיום הש"ס

מעמד סיום הש"ס בפארק העירוני באלעד שצפוי להתקיים בצהריים, מעורר סערה. הורים חותמים נגד האירוע בשל מזג האוויר אך בעירייה דוחים זאת ואומרים כי למחתימים יש אינטרסים אחרים (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
ראש העיר ישראל פרוש (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

סוער באלעד: בשעות הצהריים (ראשון) אמור להתקיים בפארק העירוני בעיר אלעד מעמד סיום הש"ס, אך הורים בעיר פועלים לביטול האירוע בשל מזג האוויר הסוער אך בעירייה דוחים את הטענות ואומרים כי יש למחתימים אינטרסים אחרים.

במעמד צפויים להופיע שורת זמרים, בהם מנדי וייס ומוטי שטיינמץ. ביום שישי שיגר ראש העיר יראל פרוש הודעה טלפונית לתושבים, בה אמר כי "חרתנו על דגלנו את המושג 'עיר הישיבות' כי אנחנו מאמינים שזכותה של התורה מגנה על העיר כולה. יש באלעד אלפי אברכים ובחורי ישיבות שעומדים לסיים את הש"ס בעז"ה, ואנחנו יודעים להוקיר ולהעריך את התורה ולומדיה".

ההודעה של ראש העיר ביום שישי

ראש העיר הוסיף כי "כל העת יש להתעדכן לקראת האירוע במוקד המידע העירוני כדי לשמוע האם ישנם שינויים בעקבות מזג האוויר".

הבוקר, כאמור, מתנהל קרב של ממש. יריביו הפוליטיים של ראש העיר פנו להורים ומנהלי תלמודי התורה וטענו כי מזג האוויר לא מאפשר את קיום האירוע. מנגד, בסביבת ראש העיר טענו כי אלו הפועלים לבטל את האירוע עושים זאת בגלל אינטרסים אחרים ולא בשל מזג האוויר. לטענתם, אותם גורמים פעלו בעוד מישורים נגד האירוע, בין היתר ניסו לבטל את הגעת גדולי ישראל הליטאיים לאירוע.

חבר המועצה ברק צוברי פנה למנכ"ל משרד החינוך וכתב: "אני פונה באופן בהול מתוך ידיעה ברורה שההורים לא נתנו רשות להשתמש בילדיהם ובמיוחד במזג אויר חורפי זה - המלצת ראש העיר להגיע עם מעילים הינה בדיחה עצובה".

צוברי פנה גם לראש העיר ישראל פרוש וכתב: "עצתי לך היא שתף את גדולי ישראל וקבל את אישורם אזי נדע שזה לא נובע מתוך פרסום אישי והכל לשם שמיים ונקבל באהבה כל מה שיורו חכמים".

יוסי, אחד ההורים שמחתים הורים ופועל נגד קיום האירוע, אמר ל'כיכר השבת': "רבני העיר וגדולי ישראל הליטאים לא יגיעו. אז למה להטריח את הילדים שלנו מהחיידרים הליטאיים להגיע בקור הזה?".

גורם בעירייה אמר ל'כיכר השבת' כי "לפי התחזית, ובדיקת מומחים, בשעות לפנה"צ הגשם אמור להפסק, ובכל מקרה בשעת האירוע לא אמור לרדת גשם. לכן לעת עתה אין שינוי והאירוע יתקיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר