צפו במתקפה

הראשל"צ תקף שוב את 'העדה' וסרב לפגוש את הגאב"ד

"אני חוזר ואומר ההכשר של 'העדה החרדית' הוא הכי פחות טוב, אנחנו הספרדים להימנע", תקף הראש"ל הגר"י יוסף וחשף כי הגאב"ד, רבי יצחק טוביה וייס, ביקש להיפגש בחשאיות וסורב (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: כיכר השבת)

"אני חוזר ואומר ההכשר של 'העדה החרדית' הוא הכי פחות טוב, אנחנו הספרדים להימנע", במילים אלו תקף הראשון לציון והרב הראשי, הגאן רבי יצחק יוסף, שחשף כי גאב"ד 'העדה החרדית', הגאון רבי יצחק טוביה וייס, ביקש להיפגש בחשאיות וסורב.

במהלך שיעורו השבועי, בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים, התייחס הראשל"צ לנושא וחשף: "הנה, השובע, הגאון רבי טוביה וייס, שלח לי שליח למה אמרתי שההכשר של הבשר שלהם זה ההכשר הכי פחות טוב. אני חוזר ואומר: ההכשר הכי פחות טוב, לנו הספרדים - להימנע. הוא (הרב וייס. י-כ) נפגע".

הראש"ל סיפר כי הרב וויס אמר: "הוא אומר שהוא מוכן לקבל אותי. תודה רבה.. הוא רוצה להגיד שהכל בסדר".

קראו עוד:

הגר"י יוסף: "יש שיגעון, כאילו 'העדה החרדית' ירדה מן השמיים"

הגר"י יוסף: הכשרות של 'העדה החרדית' בבשר - הכי פחות טובה

סערת בשר "העדה": הרבנות זעמה, הבד"צ פרסם הבהרה

הרב הראשי: תסמכו על ההכשר של הרבנות

הרב הראשי הבהיר: "אני הסתמכתי לא רק על מה ששמעתי בעדויות, הסתמכתי על מה שכתב אחד מהראשים שלהם, הרב שטרנבוך (הראב"ד, הגאון רבי משה שטרנבוך. י-כ), הוא כותב שהספרדים לא מבינים כלום בדברים האלו. הוא כתב בצורה..".

"הוא, הרב טוביה וייס, אומר", הוסיף הגר"י יוסף: "שאני יבוא אליו ב 12 בלילה, בלי מצלמה.. שאני אבוא אליו. אמרתי לשליח: לא צריך לבוא אליו ולא שום דבר, מה אני צריך..".

כזכור, בעבר חשף 'כיכר השבת' את דבריו של הראשל"צ שאמר כי אין צורך להקפיד ולאכול הכשר 'העדה החרדית': "אני בכל מקום שהולך, אני אומר את זה: תסמכו על הרבנות. למה לחפש עוף של 'העדה החרדית'?" צריך לפרסם את הדברים האלו, לחזק את המעמד של הרבנות הראשית, לחזק את ההכשרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר