הפילוג בימין

רפי פרץ על נתניהו: "התפרץ לדלת פתוחה; אני מוכן לוותר"

יו"ר הבית היהודי רפי פרץ הגיב לראש הממשלה בנימין נתניהו שהזהיר את ראשי מפלגות הימין מאיבוד קולות במידה ולא יתעשתו להתאחד לרשימה אחת וקרא לימין להתאחד (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: עטרה גרמן - סרוגים)

יו"ר הבית היהודי רפי פרץ מגיב לראש הממשלה בנימין נתניהו שהזהיר את ראשי מפלגות הימין מאיבוד קולות במידה ולא יתעשתו להתאחד לרשימה אחת.

קודם ישיבת הממשלה אמר פרץ לכתבים: "רה"מ פנה למפלגות הימין וביקש שנתאחד. הוא התפרץ לדלת פתוחה. אני רוצה את זה, ואני פונה לבנט וסמוטריץ' שנמצא את הדרך להתאחד ולשים את הכל בצד ולחבור ביחד".

"כל השנה האחרונה לצערי הרב בכל שלושת האפשרויות שהיו תמיד הלכתי על חיבורים ותמיד הייתי מוכן לוותר. גם הפעם אני מוכן בהחלט כדי שנשב ונמצא את הדרכים ביחד. זה מה שהציבור רוצה. זה מה שהציבור מאמין בו וגם אני אישית מאוד מאמין בו".

יצוין, כי בתוך הליכוד ישנם דעות הנוגדות את עמדתו של נתניהו. ח"כ מיקי זוהר אמר אמש (מוצ"ש) בתכנית "פגוש את העיתונות" כי טוב שיהיו שתי מפגלות מימין לליכוד.

גם בעוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר הגיבו לאזהרת נתניהו: "לאור משחקי האגו והעלבות של חלק ממפלגות הימין, הדאגה של נתניהו לגורל הגוש בהחלט מובנת. עוצמה יהודית תמשיך לפעול על מנת ליצור כמה שיותר איחודים בין מפלגות הימין. רק כך נוכל להגדיל את הגוש ולהקים ממשלה יציבה וחזקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר