חשיפת 'כיכר'

3 שעות לפני: בוטל מעמד סיום הש"ס של עיריית אלעד

מעמד סיום הש"ס שיזמה עיריית אלעד לתושבי העיר וילדי הת"תים והיה אמור להתקיים היום - בוטל, שלוש שעות בלבד לפני קיומו של האירוע. הסיבה הרשמית: מזג האוויר (אקטואלי)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הפארק באלעד (צילום: איתי בודל, עיריית אלעד)

מעמד סיום הש"ס שיזמה עיריית אלעד לתושבי העיר וילדי הת"תים והיה אמור להתקיים היום (ראשון) - בוטל, שלוש שעות בלבד לפני קיומו של האירוע, כאשר הסיבה הרשמית היא מזג האוויר הגשום והקר.

כפי שפורסם הבוקר ב'כיכר השבת', הסיום היה עתיד להתקיים בפארק העירוני בעיר, בו ישנם אלפי מקומות כאשר העירייה מצידה פעלה להקמת במות, הכנת מצגת, הזמנת הרבנים וכן בעלי מנגנים ידועי שם לכבודה של תורה.

אלא שהיה מי שפעלו נגד קיומו של המעמד. בשבוע שעבר החלה פעילות של עסקנים נגד האירוע, גם על רקע המחלוקת הקשה שפרצה בעיר ערב הבחירות.

הבוקר החלו אותם פעילים ועסקנים ללחוץ על מנהלי תלמודי התורה לבטל את הגעתם, וזאת למרות שילדים כבר הגיעו הבוקר ללימודים עם בגדי שבת לכבוד האירוע.

הסיבה הרשמית לדחיית האירוע למועד לא ידוע היא שבכירי העירייה המליצו לראש העיר לבטל את האירוע עקב מזג האוויר, שכן במקום שורר קור עז והמתחם המיועד לילדים היה כולו בוץ.

ראש העיר בתחילה עמד על כך שהאירוע יתקיים למרות זאת, מה שגרר הודעות מצד מנהלי התתי"ם שהודיעו בזה אחר זה על אי השתתפותם באירוע. מנהלי מוסדות אחרים גם פנו לעירייה בתמיהה על ההתעקשות לקיום האירוע, וכן בקבוצות המקומיות הורים הביעו תרעומת רבה על ההתנהלות.

בנוסף גם שעת הצהריים בה נקבע האירוע היתה בוויכוח כך שנרשמה אכזבה מצד לומדי הדף היומי, שברובם עובדים לפרנסתם ואינם יכולים לבוא בשעת צהריים. לדבריהם, "אם העירייה רוצה לחזק ולעודד אותנו, היא הייתה צריכה לעשות את זה בשעת ערב שמתאימה לנו. לעשות את זה בשעת צהריים תוך התעלמות מוחלטת מלומדי הדף היומי זה לא מחזק ומעודד אלא להיפך".

כך או כך, בלשכת ראש העיר כבר עובדים על מועד חדש, בהודעה טלפונית מטעם המוקד העירוני נאמר כי "בשל הטמפרטורות הנמוכות ובקשת ראשי המוסדות, אירוע סיום הש"ס שתוכנן להיום - נדחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר