נציגי ש"ס נעדרו

בסיום הש"ס בפתח תקווה: ראש העיר תקף את ליברמן

במהלך מעמד סיום הש"ס בפתח תקווה תקף ראש העיר רמי גרינברג את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על הקמפיין האנטי חרדי. וגם, מדוע נציגי ש"ס נעדרו מהאירוע? (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

במהלך מעמד סיום הש"ס לתושבי העיר פתח תקווה שאורגן מטעם המועצה הדתית בעיר, תקף ראש העיר רמי גרינברג את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על הקמפיין האנטי חרדי.

גרינברג, שרק לפני מספר ימים ארגן כנס עם ליברמן לצד ראשי רשויות בניסיון למנוע בחירות נוספות, יצא במעמד סיום הש"ס למתקפה נגד התנהלות 'ישראל ביתנו' בקמפיין הבחירות.

"בימים אלו, פעמים שומעים איך אנשים מתבטאים נגד הדת והיהדות, ונגד המורשת והמסורת שלנו", פתח גרינברג את דבריו, "האוזניים מזדעקות. לבוא ולהרוס זה קל, לבנות ולאחד זה האתגר הגדול. עם ישראל אין לו זכות קיום אם לא נדע לראות, איך לראות, כל אחד את הדברים הטובים בשני".

"הכל עומד במבחן גדול כעת", המשיך גרינברג, "אם חס וחלילה אלה שבאים ואומרים נעשה את מדינת ישראל 'כל אזרחיה' ככל העמים. נוכל לקום למדינת ישראל שלא הכרנו, ולימים לא טובים".

בתוך כך, גם באירוע שכולו שמחה נרשמו מספר תקריות בצל המתיחות בין הנציגות החרדית לראש העיר רמי גרינברג.

בש"ס החרימו את האירוע, נציגי המפלגה החברים בקואליציה לא השתתפו במעמד. כמו כן בלטה היעדרותו של הגאון הרב בנימין אטיאס, רבה הספרדי של העיר, כך שמעמדו של הגאון רבי מיכה הלוי בלט לעין.

בשנים עברו אירועים מסוג זה אורגנו על ידי הנציגות החרדית אליהם הצטרף ראש העיר. בשנה זו, לא אוזכרו הנציגים החרדים במודעות המכריזות על סיום הש"ס, כאשר רק שמו של ראש העיר רמי גרינברג התנוסס בגאון - לפחות בחלק מהמודעות.

בעירייה הסבירו ל'כיכר השבת' כי מדובר באירוע של המועצה הדתית שהחליטה להזכיר רק את ראש העיר. לדבריהם, "במידה והנציגים החרדים היו דורשים תקציב לסיום הש"ס הם היו מקבלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר