הצהרת תובע

במוסד החרדי: המדריך העיר את הנער ותקף

המשטרה הגישה הצהרת תובע כנגד בחור חרדי, כבן 22, בחשד שבמהלך הלילה העיר ילד חרדי, כבן 13, ותקף אותו בחדר השירותים. מעצרו של החשוד הוארך עד יום רביעי (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Flash90)

המשטרה הגישה הצהרת תובע כנגד בחור חרדי, כבן 22, בחשד שבמהלך הלילה העיר ילד חרדי, כבן 13, ותקף אותו בחדר השירותים. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של החשוד עד ליום רביעי.

תחילתה של החקירה החלה כאשר הוגשה תלונה במרכז השרות החרדי שהקימה המשטרה בירושלים,. במהלך החקירה עלה החשד כי המדריך תקף את הנער הלומד ושוהה במוסד חינוכי.

במשטרה מציינים כי במהלך חקירה סמויה של בלשי וחוקרי המשטרה, התחזק החשד נגד החשוד. מהחקירה עולה החשד שבשעת לילה במהלך חודש דצמבר, העיר החשוד את הנער משנתו ולקח אותו לחדר השירותים, שם - על פי החשד - תקף אותו.

המדריך נעצר לחקירה והבוקר, במסגרת הצהרת תובע שהוגשה נגד החשוד בפני בית משפט השלום בירושלים, הוארך מעצרו פעם נוספת עד לתאריך ליום רביעי.

מהמשטרה נמסר: "מרכז השרות החרדי, הוקם מתוך חשיבה להנגיש את שירותי המשטרה למגזר החרדי ע"י פריסתם של מש"קים הפועלים באופן ישיר מול האוכלוסייה, הן על מנת לטפל בעבירות השונות והן לשיפור מרקם החיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר