השבת למרמס

עיריית יהוד תפעיל תחבורה ציבורית בשבת

פרסום ראשון: עיריית יהוד צפויה לאשר, בסוף השבוע, הפעלת תחבורה ציבורית בשבת קודש, ובכך תהפוך לעיר השישית המצטרפת ליוזמת רון חולדאי • ראש העיר מודיעין התנגד להצטרף: "הכל הצגה" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: פלאש 90)

חילולי השבת ההולכים ומתרחבים במרחב הציבורי: ל'כיכר השבת' נודע כי בישיבת המועצה הקרובה שתתקיים במועצת העיר יהוד צפויה ראש העיר, יעלה מיקליס, להעלות לאישור הפעלת תחבורה ציבורית בשבת, ובכך תהיה העיר השישית שמצטרפת למיזם של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי.

בעירייה כבר נערכים להפעלת המיזם, במהלך השבת האחרונה הודיעה ראש העיר כי תשקול להפעיל תחבורה בשבת בעיר, וככל הנראה המיזם יגיעו לאישור חברי המועצה כבר בישיבת המועצה הקרובה.

יצוין, כי נציגי הבית היהודי במועצה צפויים להתנגד להצבעה.

במקביל, בעיר מודיעין הודיע ראש העיר, חיים ביבס, כי הוא מתנגד ליוזמת של עיריית תל אביב להפעלת תחבורה ציבורית בשבת ללא תשלום: "הפעלת תחבורה ציבורית בשבת צריכה להתבצע אך ורק ביוזמת המדינה ולא הרשויות המקומיות. לא באנו להחליף את המדינה", התבטא ביבס בישיבת המועצה האחרונה.

יצוין, כי ביס מתנגד להפעלת התחבורה בשבת שיקולים פוליטיים וכלכליים לעיר. ביבס הודיע כי ימתין לסבב המכרזים הבא להפעלת קווי מוניות שירות שיופעלו בשבת, שמודיעין אמורה להיכלל בו.

באשר למיזם של עיריית תל אביב, מתח ביבס ביקורת: "כל הפרויקט הזה של עיריית תל אביב שעולה 20 מיליון שקלים בשנה מקופת העירייה, כמה זמן אתם חושבים שהוא יכול להחזיק מעמד מבלי שהתושבים ישלמו עליו? ברגע שאתה לא משלם על שירות שאתה מקבל, זה לא עובד. זו לא חוכמה לעמוד ולעשות הצגות לפני המצלמות. שירותים שניתנים לאזרחים – צריך לשלם עליהם. אין חוכמות".

ביבס הוסיף: "יש לנו את הפרויקט שלנו של האוטובוס בשבתות ואין לי עניין לקחת מאות אלפי שקלים ולהשקיע במיזם של תל אביב. אנחנו מפעילים את האוטובוס בעלות של 10 שקלים ומה שמעניין אותי בסוף זה שהפרויקט יפעל ושנמתין למכרז להפעלת מוניות שירות שיפעלו גם בשבתות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר