מיוחד • "היה מרגש"

'בוגרי ההייטק' נפגשו לאחר כשבע שנים

בוגרי תוכנית ההייטק המיוחדת, נפגשו לאחר כשבע שנים מהיום שהתחילו ללמוד את המקצוע. במהלך הכנס דיברו על חשיבות המפגש ועל הדגש הייחודי שמנהלי הפרויקט שמו על שמירת אורח חיים חרדי (דיגיטל)

בשיתוף J.B.H | מקודם |
(צילום: דוד מנדלסון)

מאות בוגרי מיזם ההכשרה J.B.H (לשעבר אברטק), נפגשו בכנס בוגרים מיוחד ומרגש שנערך בבנייני האומה בירושלים, לצד בכירים מתעשיית ההייטק הישראלי.

על הבוגרים הרבים שהגיעו להשתתף בכנס, שהפיק אייזיק גפן, נמנים עובדים במשרות בכירות בחברות ההייטק המובילות במשק הישראלי, כדוגמת Check point,Mobileye,HP. הבוגרים העבירו חוויות על המיזם שהצליח והביא תוצאות יפות.

בחלק הראשון של הכנס פגשו הבוגרים איש את רעהו ואת התלמידים של המסלול הנוכחי. הם שוחחו על הטכנולוגיות הרלוונטיות כיום בשוק ההייטק , על אופי העיסוק והתפקידים השונים, ובעיקר ייצגו את האפשרות להשתלב בעמדות מפתח מכובדות ומתגמלות בעולם ההייטק. במפגש הפתוח נכחו בוגרים ותלמידים מסניפי ירושלים ובני ברק, והוא העניק להם זריקת מרץ ודרבון נוכח התוצאות הברוכות של מיזם ההכשרה.

מנכ"ל J.B.H (לשעבר אברטק) הרב אהרן ספראי הודה בדבריו לבורא עולם על שבע שנות הצלחה מעל ומעבר למשוער, והדגיש כי "המבחן האמתי של המיזם והיעד הברור לשנים הקרובות, הינה נקודת האבחנה הברורה שלנגד עינינו: הבוגרים מביאים פרנסה מכובדת אך נשארים בני תורה לכל דבר וענין. זה היעד וזו השליחות שלנו. הקשר התורני והיציבות בחיים הרוחניים של התלמידים והבוגרים,הם הדברים שעומדים בבסיס המיזם ולנגד עינינו מידי יום".

בחלקו השני של המפגש נישאו דברי ברכה לכבוד כנס הבוגרים. בין הדוברים והמברכים: ראש עיריית ירושלים משה ליאון, בני לוין מנכ"ל נייס ויו"ר הבורד.

מרדכי בניטה מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת, משם המשיך הכינוס לפאנל מיוחד, אותו הנחה מר ראול שטיין מנהל קרן ההשקעות Kreos Capital. השתתפו בו בוגרים ומעסיקים מחברות אינטל, רבטק ואלביט.

בתחילה עסק הפאנל באתגרים של עובדים חרדים בעולם ההייטק - האפשרויות והפתרונות. בהמשך הועלתה על נס פריצת תקרת הזכוכית של מסלול ההכשרה המושקע, אשר בעזרתו ניתן להגיע ללא תואר לטכנולוגיות המובילות ביותר בשוק ההיי טק.

הבוגרים סיפרו ותיארו כיצד הם יושבים כשווים בין שווים בצוותות המובילים בישראל, לאחר שהצליחו לעשות את הבלתי יאומן ולרכוש ידע מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. האינטנסיביות השוחקת של השעות בענף עלתה אף היא, תוך דיון פורה כיצד ניתן לשמור על סדר היום התורני ובעיקר על החיבור לדף הגמרא.

באופן מיוחד צוין בית התוכנה רבטק בו עובדים רבים מהבוגרים, המאפשר ומעודד במסגרתו שעות לימוד תורה כל יום. בסוף האירוע התקיים 'זיץ' של שירה סוחפת בדיבוק חברים, בהודיה על האפשרות המבורכת שניתנה ומומשה להמוני בתי אב אשר מצאו פרנסה בכבוד תוך שמירה על זהות חרדית וחיי תורה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר