חיסול סולימאני

בכיר איראני מאיים: נתקוף את צה"ל וחיפה

מפקד משמרות המהפכה לשעבר איים בתקיפת בסיסים בישראל ומטרות בעיר חיפה, בתגובה לחיסול • נסראללה: ישראל לא יכלה לחסל את סולימאני - ופנתה לארה"ב (חדשות)

החיסול של סולימאני (צילום: מתוך טוויטר)

אחרי חיסול מפקד כוח קודס האיראני קאסם סולימאני בידי ארצות הברית, באיראן מאיימים היום (ראשון) בתגובה ישירה על ישראל.

מוחסן רזאי, לשעבר מפקד משמרות המהפכה באיראן, אמר כי "פעולת הנקם של טהרן על חיסולו של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני יכולה לכלול מתקפה על בסיסים ישראליים ועל העיר חיפה".

בנאום שנשא רזאי בטהראן הזהיר כי התגובה נגד ארצות הברית תהיה חמורה. את הדברים אמר בטקס שנערך לזכרו של סולימאני.

מוקדם יותר היום, אמר שר החוץ של ארצות הברית, מייק פומפאו, כי הוא מאמין כי קיימת "סבירות גבוהה" שאיראן תנסה לפגוע בחיילים אמריקנים.

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה אמר היום כי "ישראל ראתה בסולמיאני האיש המסוכן ביותר עבורה מאז הקמתה, בגלל שהוא הקיף את המדינה בטילים. היא רצתה לחסל אותו בסוריה אבל לא יכלה או לא העזה. לכן היא פנתה לארה"ב, שעשתה זאת באופן גלוי".

לדבריו, "כל הניסיונות לחסל אותו בחשאי נכשלו. זה הראש הישראלי והאמריקני. תראו מה קרה בכרמאן. הם ניסו לקנות בית ולחפור מנהרה כדי להטמין שם כמות גדולה של חומר נפץ. הם רצו להרוג 5,000 אנשים שהיו באירוע כדי לוודא שסולימאני מת".

הוא הוסיף ואיים בתגובה. "נקמה תהיה תגובה הולמת. הפושע ידוע ומוכר. איראן תגיב מתי ואיך שהיא רוצה, אבל זה לא פותר את ציר ההתנגדות מלהגיב".

"צבא ארה"ב צריך לשלם את המחיר על החיסול. בסיסים אמריקנים, כוחות אמריקנים, ספינות אמריקניות, כל חייל וקצין אמריקני באזור שלנו ועל אדמותינו - ואז, לשחרר את ירושלים יהיה קל כיידוי אבן. אולי אפילו לא נצטרך להילחם בישראל, הציונים יארזו את החפצים שלהם ויצאו מכאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר