דיין האמת

התמוטט בתוך הישיבה: הגאון רבי דב שטרנבוך זצ"ל

אחיו של ראב"ד העדה החרדית בירושלים, הגאון רבי דב שטרנבוך, התמוטט בדרכו לתפילת מנחה בכניסה לבניין ישיבת גאון יעקב. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אבל בבני ברק: בשעות הצהריים (שלישי) נפטר הגאון הרב דב שטרנבוך זצ"ל, מגדולי תלמידי החכמים בעיר, ואחיו של ראב"ד העדה החרדית, יבלחט"א הגאון הרב משה שטרנבוך.

המנוח שהיה בדרכו לתפילת מנחה התמוטט בפתאומיות בכניסה לבניין ישיבת גאון יעקב. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום, נאלצו לקבוע את מותו.

רבי דב זצ"ל גדל בצעירותו בלונדון, ובמשך השנים אף למד בחברותא עם ראש הישיבה המפורסם הגאון רבי אברהם גורביץ, יחד עמו שקד על התורה וההלכה.

בבני ברק היה ידוע המנוח כתלמיד חכם מופלג שיודע את כל הש"ס בעל פה, ואף היה מגיע מידי פעם לבקר את מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי במעונו, שם היו משוחחים בענייני הלכה ולימוד במסגרת הידידות ביניהם.

קשר מיוחד ושוטף היה לרבי דוב עם אחיו הראב"ד שהיה מכבד אותו מאד, ואף התבטא מספר פעמים אודות גאונותו ושקדנותו בתורה.

המנוח, נפטר בגיל 96. השאיר אחריו בני משפחה ההולכים בדרך התורה וההלכה.

מסע הלווייתו תצא הערב בשעה 20:00 מביתו ברח' ברסלב בב"ב. ובשעה 22:30 מבית ההלוויות שמגר, להר המנוחות, שם ייטמן.

יצוין, כי בפעילות ארגון זק”א תל אביב הושג ויתור על הבקשה להעברה לבדיקה שלאחר המוות, שהייתה אמורה להתקיים במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

"מתנדבי זק”א ת”א מטפלים בכבוד המת ומסייעים למשפחה בעריכת הלווייה והקבורה ועומדים לצד המשפחה בשעות הקשות", נמסר בהודעת הארגון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר