4 דקות לתשע בלילה: ארז אורבך הי"ד בסינגל חדש

סינגל לא שגרתי בעליל, מבית היוצר של עובדיה חממה, שהחליט להקליט אלבום משיריו של ארז אורבך הי"ד שנרצח בפיגוע דריסה. הפעם שולבו סרטונים של ארז עצמו (קליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

עובדיה חממה: "הרי לפניכם הסיפור מאחורי השיר והקליפ: "4 דקות לתשע בלילה". בעודי מלחין את מילות הקסם מחוברת השירים של ארז אורבך הי"ד, קיבלתי ממשפחתו של ארז גם כמה סרטונים לנייד. באחד מהם ארז מנגן בגיטרה סיבוב אקורדים (loop) חביב. בסרטון השני, ארז מצלם את עצמו בוידאו סלפי ומדבר אל המצלמה בשטף קולח ומבדח, אשר בעיני נשמע, כשירה צרופה ממש.

קיבלתי החלטה להניח את הדיקלום שלו, על סיבוב האקורדים הנ"ל וכמובן להכפיל, לפתח ולהוסיף אלמנטים מוסיקליים בעיבוד ובשירה, כך שבעצם זהו שיר אותו ארז כתב הלחין וניגן, בלי ממש להתכוון... וזו כבר דרך נפלאה להמחשת גאונותו האורבכית (ארז הינו קרוב משפחתו של אורי אורבך ז"ל העיתונאי, הסופר והשר).

מי שהמשיך את הנגינה בגיטרה המלווה לאורך השיר זה איתן, האח של ארז, יחד עם הכנר האדיר אורן צור, ארתור על בס דולפין חלומי ויוסי פרץ שסייע לי רבות כמו תמיד, במלאכת היצירה, מה שמחבר את כל זה לתוצאה המרגשת שלפניכם...

היום הזה ממש, יום עשרה בטבת הוא יום האזכרה השלישי של ארז אורבך הי"ד. האלבום משיריו המולחנים הגיע אתמול מהדפוס בתיזמון מושלם ובאי האזכרה יזכו בו לפני כולם. האלבום יצא לאור ב"ה במהלך ינואר 2020".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר