אלפי מ"ר • צפו

משה ליאון: בזכות החרדים - ירושלים תהיה בירת ההייטק של ישראל

בועידת ההייטק השנתית של 'ביזמקס' ו'כיכר השבת', אמר ראש העיר ירושלים משה ליאון, כי הוא נמתכנן להפוך את ירושלים לבירת ההייטק של מדינת ישראל - בשילוב המגזר החרדי בעיר (חרדים)

(צילום: Aharon Krohn/Flash90)

בועידת ההייטק החרדית השנתית של 'ביזמקס' ו'כיכר השבת', שמתקיימת היום (רביעי) במלון 'וולדורף אסטוריה' בירושלים, אמר ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, "אני אדאג לבנות אלפי מטרים של הייטק בירושלים, וירושלים תהפוך לבירת ההייטק של ישראל".

את דבריו פתח ליאון: "אמירתו של פרופ' צבי אפשטיין לפני כנה, אם לא נצליח להגדיל את שיעור החרדים בהייטק נתקשה להגדיל את שיעור המועסקים בקרב הציבור החרדי בהייטק".

"בשל כך שהעיר ירושלים היא העיר החרדית הגדולה בישראל, ולכן שילוב החרדים בהייטק, קשור קשר אדוק בכך שירושלים תהיה גם בירת ההייטק והחדשנות של מדינת ישראל".

"רבותיי", הבהיר ליאון: "אני מתכוון לכך בכל מאודי, ירושלים הולכת להוביל בשנים הקרובות את תחום ההייטק במדינת ישראל, ירושלים תהיה בירת ההייטק. ואין ספק שמה שעושים כאן היום זה חלק מהמאמץ הגדול להוביל לכך שירושלים תהיה בירת ההייטק".

"בתוקף היותי ראש העיר של ירושלים, אני מתנן להוביל את השיתוף של החרדים בהייטק, ההיתרון של ירושלים זה בכך שיש לה הרבה כוח אדם להציע עבר שוק ההייטק. באזור המרכז יש חוסר, ולנו יש אלפי צעירות חרדיות וגם צעירים ובנוסף גם ערבים שרוצים להשתלב בתחום הזה".

"האתגר הגדול שלנו היום, הוא המחסום בשטחים לתעסוקה, אנחנו עומדים בשיעור תפוסה של למעלה ב-90% ולכן החברות הייטק יש להם בעיה למצוא מקום, ואני מתכנן לבנות אלפי מטרים של הייטק בירושלים".

קרדיטים: על ניהול הועידה - גולדי גלהר, על ההפקה - דבורי עמנואל, יחסי ציבור - רוזנפלד שכטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר