"הוא זכאי"

מנחם טוקר היה בשידור ברדיו וניצל מהקנס

איש הרדיו המוערך, מנחם טוקר, ניצח בבית המשפט המחוזי את המשטרה וזוכה מכל עבירות התנועה שיוחסו לו לאחר שהצליח להוכיח כי היה באותן שעות בכלל בשידור (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: עופר גדנקין)

בית המשפט המחוזי זיכה את איש הרדיו, שדרן 'רדיו קול חי', מנחם טוקר, מעבירות תנועה שהמשטרה טענה שביצע, לאחר שהוכיח שבשעות בהן נטען שעבר על חוקי התנועה בין 2 ל-4 הוא משמש כשדרן ברדיו קול חי.

"יש לי מכונית נוספת שרשומה על שמי. במשך הזמן קיבלתי כמה קנסות אך לא ייחסתי לכך חשיבות ושילמתי אותם", מספר טוקר בשיחה עם 'כיכר השבת'

על פי החוק, אם הקנס שולם, אחרי תקופה אי אפשר לערער עליו והוא נחשב כהודאה בעבירות. "ביום מן הימים פתאום פתאום קיבלתי מכתב שיש לי שלילת רישיון ו-54 נקודות, קנסות וחיוב בשיעורי נהיגה מונעת ובחינת תיאוריה מחדש", סיפר טוקר שהחליט לבדוק לעומק את הקנסות ומקורם וגילה שכולם היו על הרכב השני וחלקם הגדול אף בשעות בהן הוא משדר מידי יום ברדיו, שידור שנעשה תמיד בשידור חי אף מארה"ב.

טוקר משדר אפילו מהאוויר

"החלטתי שאמנם את הקנסות שילמתי אך אני בהחלט לא מוכן לעמוד בכל העונשים הנוספים, פניתי למשטרה אך הם לא היו מוכנים להעביר את הנקודות ממני בגלל שכבר שילמתי את הקנס", מספר טוקר שהגיע לבסוף לבית המשפט כדי להוכיח את חפותו.

"ערערנו על ההחלטה. השופט שזיהה אותי ידע שאני משדר ברדיו בשעות בהן נטען כי ביצעתי את העבירות. השופט ביקש שנספק את ההקלטות מהשידורים האמורים, לוח שידורים ותצהיר ממנכ"ל הרדיו ולאחר שסיפקנו את כולם בקלות זוכיתי לחלוטין מכל הנקודות, השלילה והקנסות".

את טוקר ייצג עורך הדין ערן בן-עמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר