"נוזל מים בברז"

אחרי ביקור החרדים: הבלוגר הסעודי מבהיר

מוחמד סעוד שאירח בביתו חרדים מישראל, הוצף בגל פניות פניות מישראלים שרצו לבוא לבקר אצלו - ופרסם מסר משעשע: "ישראלים יקרים, אצלי בבית אין נפט בברז" (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד, מקבל בתקופה האחרונה פניות רבות מישראלים המבקשים לבוא להתארח אצלו בריאד, אחרי הסיור שערך לחרדים מישראל.

בזמנו, אחרי שהעלה תיעוד של שני החרדים אצלו בבית כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מקווה שזה יביא עוד יהודים לסעודיה, הבית שלי פתוח לכולם".

אך נראה כי לרצונות של הישראלים אין גבול, ולכן הוא נאלץ לפרסם היום (רביעי) הבהרה בחשבון הטוויטר שלו, תוך שהוא מעביר את המסר בצורה משעשעת.

סעוד פרסם סרטון של המים הנוזלים מתוך הברז אצלו בבית, לצד הכיתוב הבא: "ישראלים יקרים ששולחים לי הודעות על כסף, ורוצים לבקר אצלי ושאני אסדר להם לילה במלון בריאד, או על נפט שנוזל בברזים, אצלי בבית אין נפט בברזים".

"אני מתקלח עם מים, אני סטודנט למשפטים תואר שני, תואר ראשון יש לי על ניהול רפואי, אני בעצמי בקושי יכול לשלם על לילה בפרוזדור של מלון".

אחד החרדים שביקר אצל סעוד, הוא אבי גולדשטיין, שהתראיין במספר כלי תקשורת וסיפר על אהבתו לטייל דווקא במדינות ערביות, כמו סעודיה, איחוד האמירויות, דובאי ועוד.

גולדשטיין כתב בעמוד הפייסבוק שלו, "מוחמד סעוד הוא מוסלמי סעודי, הוא תומך בישראל יותר מכל ישראלי אחר, הוא כל כך אוהב את העם היהודי בישראל. הוא אפילו מסכן את החיים שלו למעננו".

"הצדיק הזה אירח אותי יומיים בארמון שלו, הצדיק הזה לקח אותי לטייל בעיר שלו, הצדיק הזה פינק אותי בהרבה מתנות יוקרה. וכל זה לא בשביל להתחנף! אלא להראות לעם ישראל שיש גם סעודים שאוהבים אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר