סערת הרוסים הגויים

נשיא המועצת לצד הראש"ל: אל תירא ואל תחת

נשיא המועצת, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, שיגר לראשל"צ, הגר"י יוסף, מכתב חיזוק בשל המתקפות שספג השבוע: "שמעתי בצער רב את אשר עוללו לכבודו" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת והראשל"צ (צילום: יעקב כהן)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, שיגר לראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, מכתב חיזוק בשל המתקפות שספג השבוע: "שמעתי בצער רב את אשר עוללו לכבודו".

את המכתב פותח הגר"ש כהן: "שמעתי בצער רב את אשר עוללו לכבודו, על אשר דיבר בכאב נוכח העלייה של אינם יהודים לארץך ישראל. ויודעני נאמנה כי יש בתוך אנשי העלייה יהודים יראים ושלמי ולא לזאת כוונתו, אלא לאותם רבים שאינם יהודים העולים לארץ הקודש".

סערת 'הגויים הרוסים': רק עובדות! / ישי כהן

"חזק ואמץ", כותב ראש הישיבה לראש לציון: "אל תירא ואל תחת. לךץ בכוחך זה והשעת את ישראל כאשר הייתה באמנה אתכם מימים ימימה לגדור ולשמור על ביצור חומות הדת ושמירת כרם ישראל, ובדרכו הקדושה של אביו מרן רבינו זיע"א".

נשיא המועצת מדגיש: "זה תפקידו של הרב הראש לעמוד בשער ולהתריע בגאון ובעוז נוכח מהרסי הדת הקמים על תורת ישראל".

המכתב המלא

כזכור, סערת 'הגויים הרוסיים' פרצה לאחר שעיתון 'יידעות אחרונות' הביא את דבריו של הרב בפני רבנים היוצאים לחו"ל, שם תקף ואמר: "מאות אלפים או עשרות אלפים של גויים באו לארץ בגלל חוק מיהו יהודי. יש כאן הרבה-הרבה גויים, חלק מהם קומוניסטים, עוינים את הדת, שונאי דת. הם לא יהודים בכלל, גויים. אחר כך מצביעים למפלגות שמסיתים נגד החרדים ונגד הדת".

הראשון לציון המשיך בדבריו החריפים: "העלו אותם פה לארץ שיהיה משקל נגד החרדים שאם יהיו בחירות לא יהיה הרבה לחרדים. בשביל זה העלו אותם פה לארץ, גויים גמורים, ממש גויים גמורים. לצערנו הרב, אנחנו רואים את פרי ההסתה שהם עושים".

"יש כאלה שגם הולכים לכנסייה כל יום ראשון, הולכים למנזר", הוסיף הגר"י יוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר