'סוגרים שבוע' • צפו

ההצפות, החיסול המהדהד - והעולה מרוסיה שאומרת אמת

חיסול סולימאני: הפרשנות של צבי יחזקאלי, המשנה לראש המוסד לשעבר ומנהל רדיו איראן; סערת הראשון לציון: ילנה פרלמן מסבירה למה הרב צודק ומזג האוויר הסוער (אקטואליה)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי ישי כהן.

אורחים באולפן

חיסולו של קאסם סולימאני: הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13 צבי יחזקאלי בראיון מיוחד, נותן פרופיל של סולימאני, מסביר מדוע הוא היה האויב מספר 1 של ישראל, מדגיש את האומץ של הנשיא טראמפ ולמה ישראל לא הייתה מעזה לחסל אותו. וגם: החיים בטלוויזיה לצד היותו יהודי חרדי.

צבי יחזקאלי באולפן 'סוגרים שבוע'

המשנה לראש המוסד, ח"כ רם בן ברק, שהכיר את סולימאני מעת שירותו ב'מוסד', בראיון על ההשלכות של החיסול והחששות בישראל מתגובת איראן וחיזבאללה. ובנושא אחר: הח"כ מ'כחול לבן' מתנצל בפני חסידי גור לאחר התבטאותו נגדם השבוע.

ח"כ רם בן ברק באולפן 'סוגרים שבוע'

מנהל תחנת הרדיו 'איראן' ופרשן לענייני איראן, רני עמרני, מסביר מדוע היהודים החרידם באיראן הגיעו לנחם את בני משפחת סולימאני וכיצד החיסול יכול להשפיע על ההתקוממות בעם האיראני, והחיים היהודיים במדינה הסגורה.

רני עמרני באולפן 'סוגרים שבוע'

סערת הראשון לציון ו'הגויים הרוסים': הפעילה החברתית ילנה פרלמן, עולה מברית המועצות לשעבר, תספר על האנטישמיות של העולים הגויים כלפי היהודים החרדים, ותסביר מדוע היא מסכימה עם כל מילה של הגאון רבי יצחק יוסף.

ילנה פרלמן באולפן 'סוגרים שבוע'

מזג האוויר הסוער והשיטפונות: רס"ר אריק אבולוף, מפקד היחידה לחילוצים מיוחדים, מפרט: כך תפעלו כשתראו אזרח שנסחף למים ומה עליכם לעשות במידה ונקלעתם בעצמכם לשיטפון. וגם: כך הכוחות נערכים לחילוץ משיטפונות.

אריק אבולוף באולפן 'סוגרים שבוע'

החזאי פבל חיין, ראש תחום חיזוי נומרי בשירות המטאורולוגי, עם תחזית מדויקת לסוף השבוע, ועם הסבר כיצד נוצרים המשקעים שגורמים להצפות ברחבי הארץ.

פבל חיין באולפן 'סוגרים שב

סיום הש"ס המרכזי באצטדיון 'יד אליהו': מרדכי גולדמן, דובר ארגון 'דרשו', על מאות חתני 'קניין תורה', שייבחנו על כל הש"ס בעל פה.

מרדכי גולדמן באולפן 'סוגרים שבוע'

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת". מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר