"מפחד מכלבים"

ראש הישיבה החרדי הציל כלב ועשה קידוש השם

הרב אברהם בורודיאנסקי, נכדו של הגרש"ז אויערבאך זצ"ל, עשה קידוש השם גדול, כאשר תועד כשהוא מציל כלב משריפה במבנה במסגרת התנדבותו באיחוד הצלה (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
התמונה המדוברת (צילום: איחוד הצלה כרמל)

השבוע הופצה ברשתות החברתיות תמונתו של הרב אברהם בורודיאנסקי, ראש ישיבת ההסדר החרדית בחיספין "בית מדרש ברקאי", כשהוא חבוש בווסט של איחוד הצלה ומטפל בכלב שנלכד בשריפה במבנה בקרית אתא.

התמונה עוררה קידוש השם גדול ותגובות חיוביות רבות על פועלו של הרב בורדיאנסקי שמתנדב באופן קבוע ב'איחוד הצלה'.

השריפה פרצה בעקבות תקלה במזגן בגן ילדים, שהיה ריק מלבד שלושה כלבים שנלכדו בתוכו. הכבאים שהגיעו למקום במהירות הצליחו לחלץ את הכלבים והעבירו אותם לידי מתנדבי איחוד הצלה שהגיעו למקום עוד קודם לכבאים, ביניהם הרב אברהם בורודיאנסקי ומתנדב חרדי נוסף בשם חזקי סלומונס.

במזג האוויר הקשה, מצאו את מותם כלבים רבים, צילום: כיבוי והצלה

הוא סיפר, כי שניים מהכלבים היו במצוקה נשימתית והוא מיהר לתת להם חמצן מהבלון ולהעניק להם סיוע נשימתי כמו גם טיפול בסימני היפותרמיה שהראה הכלב השני שנעטף בשמיכת מילוט.

הרב סיפר לאחר מכן ל-ynet, כי לאחר המקרה, תלמידיו המתחנכים בישיבתו שאלו אותו בהומור האם הוא חובש שמציל חיים - או מציל כלבים. "האמת היא שזה באמת היה קצת מוזר, כי סלומונס ואני חרדים וכידוע, כמעט כל מי שגדל בעולם החרדי חושש קצת מכלבים אבל ברור שמצד צער בעלי חיים יש חובה לסייע לבעל חיים במצוקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר