עולה למתקפה

נתניהו לועג ליועמ"ש הכנסת: "הם חושבים שאנחנו טיפשים?"

ראש הממשלה תוקף את איל ינון ואת אשתו, פרקליטה בכירה בצוות התביעה שלו והתייחס לטענתם כי מעולם לא דיברו בנושא: "אתם מאמינים לזה? הם איבדו את הבושה" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מפרסם הערב (מוצאי שבת) סרטון בו הוא תוקף את יריביו הפוליטיים ואת יועמ"ש הכנסת, איל ינון, הצפוי להתיר מחר את הקמת הוועדה שתדון בבקשת נתניהו לחסינות.

נתניהו תקף את כחול לבן, אמר כי הם לא יכולים לנצח אותו בגלל ההישגים שהביא למדינת ישראל בעשור האחרון, הזכיר את הניסיון שלהם להקים ממשלת מיעוט עם המפלגות הערביות וטען: "הם עסוקים רק בדבר אחר - רק לא ביבי, וכדי לממש את זה הם ממציאים כללים וחוקים חדשים: רק לביבי. חוקי ביבי".

"לא מעניין אותם שהיועמ"ש של הכנסת נמצא בניגוד עניינים חריף. רעייתו היא פרקליטה בכירה בצוות התביעה שתפר את התיקים ההזויים נגדי. מצד אחד היא תובעת אותי, ומצד שני הוא מכריע בהגנה שלי. הבנתם".

נתניהו המשיך, "נסו לדמיין רגע את ההפך, שרעייתו לא הייתה פרקליטה בכירה בצוות התביעה נגדי אלא פרקליטה בכירה בצוות ההגנה שלי. היו אומרים מיד שזה לא רק ניגוד עניינים חריף, זה מרמה והפרת אמונים בנסיבות מחמירות, תיק 5000".

בהמשך דבריו לעג נתניהו: "כשתפסו אותו על חם על ניגוד העניינים הזה, מה הוא אמר? הוא אמר שהוא ורעייתו מעולם לא דיברו על התיקים האלה. אתם מאמינים לזה? התיק המפורסם ביותר של תולדות המדינה ששניהם עוסקים בו והם מעולם לא דיברו על זה. הם חושבים שאנחנו טיפשים?".

אני אגיד לכם את האמת: לא אכפת להם. הם איבדו את הבושה. כשהמטרה היא להפיל את ממשלת הימין בראשותי, כל האמצעים כשרים".

"שלא תטעו, בשבועות הקרובים כחול לבן יתעסקו רק בזה כי אין להם שום דבר להציע מול ההישגים הכבירים שלנו. אז אם זה כל מה שיש להם להציע, שיהיה להם לבריאות. אנחנו נמשיך בעשייה ואנחנו ננצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר