בליל שבת

בית הכנסת של הגר"ע גשטטנר עלה בלהבות

בית הכנסת מיסודו של הגר"נ גשטטנר זצ"ל נמצא בעיצומה של בניין קומה לצורך אולם שמחות וככל הנראה, בעקבות הבנייה חדר גשם חדר לתוך בית הכנסת וגרם לקצר (אקטאולי)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות כבאות והצלה)

בית הכנסת של הגר"ע גשטטנר, ברחוב רב אשי 8 בעיר בני ברק עלה בלהבות בשבת בשעה 05:00 לפנות בוקר.

בית הכנסת מיסודו של הגר"נ גשטטנר זצ"ל נמצא בעיצומה של בניין קומה לצורך אולם שמחות, במהלך השבועות האחרונים בעקבות הבנייה גשם חדר לתוככי בית הכנסת וגרם לקצרים חשמליים.

לפי הערכות זה מה שקרה בשבת לפנות בוקר, אך הפעם, הקצר גרם לאש בארון החשמל הממוקם בתוך ארון ספרים בחלק האחורי של בית הכנסת.

כתוצאה מהשריפה הקשה, הארון ספרים והריהוט בחלק האחורי נשרפו כליל, ובית הכנסת כולו שחור מפיח השריפה.

אברכים עובדים בשעה זו לאסוף את מאות הספרים ולגונזם וזאת לאור תאורת חירום שהובאה למקום. בראש בית הכנסת עומד הגאון רבי עמרם גשטטנר בנו מ"מ של אביו רב קרית אגודת ישראל בבני ברק הגאון רבי נתן זצ"ל.

מדוברות כבאות והצלה בני ברק נמסר כי אזרח שהגיע לבית כנסת ברחוב הרב אשי בבני ברק בשעה 5 בבוקר הבחין בעשן שיוצא מחלונות בית הכנסת ומיהר לחייג 102 למוקד כבאות והצלה.

3 צוותי כיבוי בפיקוד מפקד המשמרת להב דדי קולימר הוזנקו למקום. בהגיעם, זיהו עשן רב היוצא מחלונות הקומה הראשונה והשנייה של בית הכנסת.

הצוותים חתרו למגע עם האש, אשר מוקד השריפה היה בארון חשמל גדול, ופעלו לכיבוי השריפה אשר התפשטה גם אל עבר ארון ספרי תורה.

במקביל בוצעה סריקה יסודית במבנה על מנת לשלול נפגעים באירוע. נזק רב נגרם לרכוש בלבד. חוקר דליקות יחקור את סיבת פרוץ השריפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר