בהשתתפות אלפים

גלריה: סיום הש"ס של 'דרשו' באוקספורד אנגליה

את המעמד הנעימו אייזיק האניג, זאנוויל וינברגר, אהרלה סמט, מוטי שטיינמץ, מקהלת 'מלכות' יחד עם תזמורת המנגנים בניצוח מונה רוזנבלום ומוישי רוט • למעמד הגיע גם אורח מיוחד וחשוב, כ"ק האדמו"ר מויזנ'יץ-לונדון (חרדים)

(צילום: משה גולדשטיין ואלי סגל)

במוצאי שבת נערך סיום הש"ס המרכזי של 'דרשו' באנגליה, במתחם מיוחד שבו נערך הקונוונשן של דרשו בשבת האחרונה. אלפים מאנגליה היהודית נהרו למקום באוטובוסים מיוחדים והשתתפו בשמחה לכבודה של תורה, שמחה שכללה מלווה מלכה וסעודת מצווה כיד המלך.

את המעמד הנעימו הבעל מנגן אייזיק האניג, זאנוויל וינברגר, אהרלה סמט, מוטי שטיינמץ, מקהלת 'מלכות' יחד עם תזמורת המנגנים בניצוח מונה רוזנבלום ומוישי רוט בהפקה מוזיקאלית של שלום וגשל המלווה את כלל מעמדי הסיום של דרשו ברחבי תבל. את ההפקה של השבת קנוונשן ומעמד סיום הש"ס באוקספורד, הפיקו פליישמן&פלס.

מנחה מעמד הסיום היה הגר"ג מילר, משגיח דישיבת גיטסהד ואת הש"ס סיים הרה"ג ר' מרדכי אוסטרליץ, בקדיש הגדול כובד הגאון רבי ליפא ראקוב ובפתיחת הש"ס כובד הגאון רבי שמואל אהרון זינגר שהוזמן לבמה ע"י ידידו הטוב הסופר דוד דמן.

למעמד הגיע גם אורח מיוחד וחשוב, כ"ק האדמו"ר מויזנ'יץ-לונדון שנשא דברים אודות החשיבות העצומה שבהצטרפות לסדרי דרשו, והרחיב אודות התרומה האדירה של ארגון דרשו לעולם התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר