הרכבת הקלה

בני ברק: עשרות יצאו להפגין במהלך השבת

עשרות תושבי בני ברק הפגינו במהלך השבת נגד עבודות הרכבת הקלה שבוצעו בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ורבי עקיבא, בטענה להימצאות עובדים יהודים במתחם (אקטואליה)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הפגנה בי-ם. אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עשרות תושבי בני ברק הפגינו במהלך השבת נגד עבודות הרכבת הקלה שבוצעו בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ורבי עקיבא, בעיצומה של שבת קודש, לאחר שעלה החשש כי חילול השבת נעשה לכאורה על ידי עובדים יהודים.

יו"ר מזהירי השבת בבני ברק, הרב חיים זלץ, הגיע לשטח העבודות ומחה בפועלים יחד עם עשרות תושבים. לדבריו "ההוראה של רבני בני ברק לא להפגין לא תקפה לעבודות שנעשות בתוככי העיר. כוונתם רק שלא לחסום כביש על התחבורה בתל אביב, אבל עבודות בתוך בני ברק לא יעברו בשתיקה וכל הרבנים יקראו לצאת להפגנות. חד משמעית".

ביטאון 'המודיע' דיווח הבוקר על העבודות שבוצעו בשבת וכתב כי "ברוב חוצפה וחרף כל ההבטחות והסיכומים עבודות להקמת הרכבת הקלה בוצעו בעיצומה של השבת".

הפגנות בשבת בירושלים (צולם על-ידי גוי)

עוד דווח כי ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין שוחח עם צאת השבת עם מנכ"ל חברת נת"ע חיים גליק ונזף בו ואמר כי לחברה "מסורת אומללה ועלובה של הפרת הסכמים בכל הנוגע לשמירת השבת".

עוד אמר ראש העיר כי "עיריית בני ברק על כל אגפיה ובגיבוי של רבני העיר ותושבי העיר תעשה הכל כדי לסכל את המזימה לחלל שבת בתוככי העיר, לא ננוח, לא נשקוט, לא נבליג ולא נרפה, עד אשר תשמר השבת בעיר בני ברק. מחפיר הדבר שמפרים הסכמים בכתב ובעל פה וחוזים ערוכים ולא נניח לזה להמשיך".

תגובת חברת נת"ע לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר