צפו בווידאו

נתניהו: "איראן שיקרה על המטוס כמו על הגרעין"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה להפלת המטוס האוקראיני על ידי האיראנים, והאשים כי "איראן שיקרה, הם ידעו מההתחלה שהם הפילו אותו" (חדשות, מדיני)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: עטרה גרמן)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה להפלת המטוס האוקראיני על ידי האיראנים בשבוע שעבר, והודיע: "איראן שיקרה, הם ידעו מההתחלה שהם הפילו אותו".

"כמו שהם שיקרו על הסכם הגרעין, עכשיו הם משקרים על המטוס האוקראיני", אמר ראש הממשלה, "הם ידעו מהתחלה שהם הפילו אותו, הם ידעו שזה לא היה בכוונה, אבל הם שיקרו בכוונה, זה בניגוד לאיך שמדינה צריכה להתנהג".

רה"מ קרא למדינות נוספות להצטרף לארה"ב בסנקציות על איראן: "אני קורא לבריטניה להצטרף למאמץ האמריקני, הם צריכים להפעיל את הסנקציות, בכל מקרה אני מבקש לומר שוב כי ישראל לא תפאשר לאיראן לפתח נשק גרעיני".

נתניהו הוסיף לתקוף את איראן: "היא לא רק מדכאה את עמה ומרכזת את הטרור בכל המזרח התיכון, היא גם גרמה למותם של 176 בני אדם ואחר כך גם שיקרה לקהילה הבנלאומית... אני מברך את טראמפ שהטיל סנקציות חדשות על המשטר הזה, ואני חייב להגיד שזה נעשה בסמיכות ובהחלטה של איראן להאיץ את השערת האורניום".

בתוך כך, היום (ראשון) צפוי רה"מ נתניהו לבקר בעיר נהריה בבית משפחת בן שבת שבנם טבע למוות בהצפות בשבוע שעבר בעיר בעת שהציל את חייהם של אחרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר