חילולי השבת באשדוד

פרסום ראשון: חברי 'אגודה' נפגשו בחשאיות עם עו"ד יצחק מירון

חברי מועצת העיר של 'יהדות התורה' באשדוד, נועדו לפגישה חשאית עם עו"ד יצחק מירון, כך עולה מתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'כיכר השבת'. הרקע: חילולי השבת המתרבים בעיר (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ביציאה מהפגישה (צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון • חילולי השבת באשדוד: חברי מועצת העיר מטעם סיעת 'יהדות התורה' באשדוד, נועדו לפגישה חשאית עם עו"ד יצחק מירון, הפרקליט הבכיר שמלווה את יהדות התורה בכל מאבקי הדת והשבת, כך עולה מתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'כיכר השבת'.

בירור קצר העלה, כי 'יהדות התורה' החברה בקואליציה של יחיאל לסרי באשדוד, נכנסה לבעיה גדולה בשל חילולי השבת בעיר, וכעת מנסים למזער את חילולי השבת בכל הכלים העומדים לרשותם.

ל'כיכר השבת' נודע כי העילה המרכזית לפגישתם אצל הפרקליט הבכיר בתל אביב, היא ההחלטה לאשר קומת מסחר נוספת במתחם ה'ביג', שם יופעלו אולמות קולנוע ושטחי מסחר גדולים בעיצומה של השבת.

ללא קשר לפגישתם עם מירון, הנציגים החרדים הגישו ערר על ההחלטה, אך למרות זאת, נראה כי העירייה תקדם את המשך בניית ה'ביג' מה שצפוי להגביר את חילולי השבת בעיר.

בנוסף, חילולי השבת בעיר צפויים להתרחב בשנים הקרובות, זאת לאחר שבישיבת מועצת העיר אשדוד אישרו חברי המועצה את הקמת הקאנטרי בעיר שיקום ויביא עמו חילולי שבת המוניים. חברי המועצה החרדים, כזכור, נעדרו מההצבעה.

על פי החוזה בין החברה המפעילה לעירייה, ימי הפעילות של מרכז הספורט יתאפשרו בכל השנה, בכל ימות השבוע (א-שבת), לכל הפחות מהשעה 06:00 בבוקר ועד השעה 23:00, למעט ביום הכיפורים בו מרכז התרבות והספורט יהיה סגור, וזאת בכפוף להוראות הדין והרשויות המוסמכות. אלא שחברי המועצה החרדים בחרו שלא לעורר משבר קואליציוני על הפרת סטטוס קוו חמורה זו, ונעדרו בעת ההצבעה.

ההצבעה אושרה פה אחד, כאשר חברי האופוזיציה הצטרפו אף הם לשם שינוי לקואליציה והצביעו בעד הפעלת הקאנטרי.

(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר