הג'וב הבא?

בוריס ג'ונסון מחפש אנשים מוזרים, אורי גלר הגיש בקשה

אמן האשליות המוכר, שכבר טען כי הביא את הניצחון לבוריס ג'ונסון, הגיש בקשה לעבודה בממשלת בריטניה שפרסמה מודעת דרושים ל"אנשים חריגים עם כישורים משונים" (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום מסך, מתוך הטוויטר של אורי גלר)

אמן האשליות העל חושי ומכופף הכפיות, אורי גלר, הגיש בקשת עבודה רשמית בממשלת בריטניה, לאחר שנחשף למודעת דרושים לא שגרתית.

יועצו הבכיר של ראש ממשלת בריטניה, דומיניק קאמינגס, פרסם כי הם מחפשים קבוצה יוצאת דופן של אנשים בעלי כישורים ורקעים שונים כדי לעבוד כיועצים מיוחדים בתפקיד ממשלתי רשמי.

סוכנות הידיעות רויטרס פרסמה את מכתבו של גלר, בו סיפר כי עבד בעבר כמרגל עבור עבור ה-CIA וה-FBI, ולכן יש לו ניסיון שיכול להביא תועלת לממשלת בריטניה.

"בעוד שרבים העלו ספק ביכולותיי, לא ניתן למחוק את הישגיי כאמן אשליות ואחיזת עיניים. בעבודתי המודיעינית סייעתי במלחמת המפרץ, סיעתי באיתור מנהרות חשאיות בצפון קוריאה והשתמשתי בכישוריי בכדי למחוק תוכן של דיסקים דיפלומטיים חשובים שהיו בדרכם למוסקבה", כתב.

מקורבו מסר ל"טלגרף": "אורי רציני במאת האחוזים בנוגע לתפקיד הממשלתי. הוא מודה כי בקשתו עשויה להיות אחת הבקשות הלא שגרתיות שקיבל דומיניק קאמינגס אי פעם, אך מקווה שהוא יכול לראות את הערך הפוטנציאלי שיש בו. אורי נלהב במיוחד להשתמש בכוחותיו כדי להתמודד עם מתחים הולכים וגדלים במזרח התיכון".

בעבר טען גלר כי הוא זה שהביא לניצחון הגורף של בוריס ג'ונסון בבחירות לראשות ממשלת בריטניה. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב, "נפגשתי עם הצוות של בוריס ג'ונסון. נתתי להם כפית שהייתה שייכת לגולדה מאיר שהטענתי באנרגיות חיוביות וכוח המחשבה של הציבור הבריטי כדי לוודא שג'רמי קורבין לא ייבחר לראש הממשלה".

בעקבות הציוץ, הפך למרואיין מבוקש בכלי תקשורת מקומיים בבריטניה, שם סיפר כי הוא "התרכז מאוד" לפני שהעביר את הכפית, ואמר כי הוא "מאמין בלב שלם בכוחות שלו".

המראיינת העירה בפני גלר כי התערבות בבחירות היא עבירה פלילית, ועל כך הגיב אומן האשליות: "האם יש לך דרך להוכיח כי הכפית העניקה לו ניצחון בבחירות?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר